Magyarországra jön a Swarovski leányvállalata

Áprilisban nyitja első magyarországi üzletét, amelyhez százmillió forintot meghaladó beruházást hajtott végre.

MTI
2016. 03. 31. 5:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A nyugat-európai terjeszkedés mellett komoly potenciált látnak a kelet-európai régióban is, ahol Budapest után még az idén öt üzletet terveznek nyitni – közölte Horváth Bence, a Cadenzza Közép- és Kelet-Európáért felelős kereskedelmi vezetője. A cég 2020-ra piacvezető szerepet szeretne betölteni a multibrand – több márkát kínáló – divatékszerek piacán.

A Swarovski cégcsoport 2012-ben hozta létre a prémiumdivatékszer-szegmens egyik első multibrand szereplőjét, a Cadenzzát.

A cég közleménye szerint a globális divatékszerpiac éves szinten öt százalékot meghaladóan nő, jelenleg 26 milliárd eurót tesz ki. A teljes, több szegmensből álló, a hagyományos ékszereket is tartalmazó piac idei világszintű forgalmát 150-180 milliárd euróra becsülik, itt az éves növekedési mutató hét százalék 2011–2016 között, ebből a divat- és ezüst ékszerek volumene várhatóan 35–42 milliárd euró lesz. Ezen belül 21–28 millió eurót realizál majd a 20–1200 euróba kerülő ékszerek piaca, amelyből a Cadenzza egyszázalékos részesedésre számít – írják.

A Cadenzza az Egyesült Királyságban, Kínában, Németországban és Ausztriában van jelen, valamint partnerüzletei vannak a világ több pontján. Európában a magyarországi üzlettel együtt 41 helyen van jelen.

A harmincezer munkavállalót foglalkoztató osztrák Swarovski-csoport 2014-es árbevétele 3,05 milliárd euró volt a vállalat tájékoztatása szerint.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.