Már 35 perce semmiféle tájékoztatást nem kapott az a több száz utazó, aki hétfő este 6-kor Esztergomba szeretett volna eljutni – jelentette munkatársunk a Nyugati pályaudvarról.
Amikor negyven perccel a tervezett indulás után egy utas felhívta az információt, azt a tájékoztatást kapta, hogy el sem indul a szerelvény.
Az ügyfélszolgálat munkatársa kérdésünkre közölte: a 18 órakor induló vonatnál műszaki probléma lépett fel. Egy hibás szerelvény miatt a másik három ki van zárva a Nyugatiban, amíg ezt a hibás szerelvényt nem tudják elvontatni, nem tudnak bizonytalan ideig vonatot indítani Esztergom felé.
Hivatalos értesítés viszont nem történt, a MÁV-Start Zrt. honlapján sem volt nyoma a közlekedési fennakadásnak, és a vonatvezető sem tájékoztatta az utazókat arról, mi a késés oka.
Háromnegyed óra múlva mondták be a hangosbemondóban, hogy nem tudott bejönni két szerelvény, ezért nem tud indulni a vonat. A többi járat viszont gond nélkül közlekedett, ami a várakozók számára érthetetlen volt.
Elküldtük kérdéseinket a MÁV-nak, amint reagálnak, közöljük válaszukat.
Cikkünk megjelenését követően munkatársunk arról tájékoztatott, hogy hetven perces csúszással elindult a szerelvény egy másik vágányról. Az elmúlt másfél órában egy hibás szerelvény miatt két járat maradt ki.