Totális káosz: de nem a BKV-nál, hanem a MÁV-nál

Esztergom felé nem járt a vonat. Munkatársunk szerint több száz utazó várta, hogy tájékoztassák az okokról.

MN
2017. 11. 06. 18:09
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Már 35 perce semmiféle tájékoztatást nem kapott az a több száz utazó, aki hétfő este 6-kor Esztergomba szeretett volna eljutni – jelentette munkatársunk a Nyugati pályaudvarról.

Amikor negyven perccel a tervezett indulás után egy utas felhívta az információt, azt a tájékoztatást kapta, hogy el sem indul a szerelvény.

Az ügyfélszolgálat munkatársa kérdésünkre közölte: a 18 órakor induló vonatnál műszaki probléma lépett fel. Egy hibás szerelvény miatt a másik három ki van zárva a Nyugatiban, amíg ezt a hibás szerelvényt nem tudják elvontatni, nem tudnak bizonytalan ideig vonatot indítani Esztergom felé.

Hivatalos értesítés viszont nem történt, a MÁV-Start Zrt. honlapján sem volt nyoma a közlekedési fennakadásnak, és a vonatvezető sem tájékoztatta az utazókat arról, mi a késés oka.

Háromnegyed óra múlva mondták be a hangosbemondóban, hogy nem tudott bejönni két szerelvény, ezért nem tud indulni a vonat. A többi járat viszont gond nélkül közlekedett, ami a várakozók számára érthetetlen volt.

Elküldtük kérdéseinket a MÁV-nak, amint reagálnak, közöljük válaszukat.

Cikkünk megjelenését követően munkatársunk arról tájékoztatott, hogy hetven perces csúszással elindult a szerelvény egy másik vágányról. Az elmúlt másfél órában egy hibás szerelvény miatt két járat maradt ki.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.