Címlap: Genderideológia és gyermeknevelés

Genderideológia és gyermeknevelés, elkerülhetetlen a kapcsolat a kettő között. Mikor és hogyan, illetve jó-e, hogyha egy külső, harmadik fél avatkozik ebbe bele? Nem leszünk képmutatók, szexuális felvilágosítás terén a gyerekek, fiatalok egymástól és az internetről jóval többet tudnak meg manapság, mint szüleiktől, de ez vajon azt is jelenti, hogy engedjük el ezt a témát és ne is foglalkozzunk vele? Ezen kérdéseket feszegeti a Hír TV Címlap című műsorában Őry Mariann, a Magyar Hírlap főmunkatársa, Fodor-Horváth Zsófia, a 888 újságírója és Kroó Zita, az Origo újságírója M.Dobos Marianne műsorvezetése mellett.

Forrás: Hír TV2020. 03. 03. 13:45
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

- Ez lesz a XXI. század új divatja szerintetek, a gendersemleges nevelés, meg, ha a gyerekem mondjuk fiúként babával játszik egyből viszem nemátalakító műtétre? – vetette fel M.Dobos Marianne műsorvezető.

- Én bízom benne, hogy ennél normálisabb emberek élnek kis hazánkban – mondta Kroó Zita.

- Mi a normális? – kérdezte M. Dobos Marianne.

- Hát az, hogy van egy férfi szerep és van egy női szerep, és hagyjuk, hogy a gyerek eldöntse, hogy ő melyiket szeretné követni. Szerintem ezért is van, hogy amikor Novák Katalin azt mondja, hogy a gyereknek joga van az anyához és az apához, ennek leginkább az a lényege, hogy legyen előtte két minta, legyen egy apai és anyai minta. Miért kell őket teljesen összezavarni, meg ilyen hülyeségekkel foglalkozni tíz éves korukban, hogy transznemű vagy leszbikus valaki egy mesében. Ez már a röhej kategória szerintem – mondta Kroó Zita, az Origo újságírója.

A teljes adást IDE kattintva tekinthetik meg.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.