A Budapesti mobilitási tervben (BMT) – Karácsony Gergely állításával ellentétben– csak egyetlen helyen, a zajterhelés csökkentése és a levegő minőségének javítása kapcsán szerepel a közúti járművek sebességkorlátozása. „A környezeti szempontból legterheltebb belső városrészekben indokolt minél kiterjedtebben alkalmazni az éjszakai, illetve az általános – nagy lakossági érintettségcsökkenést eredményező – Tempo 30-övezetek kialakítását alkalmazó sebességkorlátozást” – olvasható a dokumentumban. A BMT-ben szó sincs a 70-es, gyorsúti szakaszok megszüntetéséről, és minden 50-es mellékutcában a sebesség 30 kilométer/órára csökkentéséről.

Szepesfalvy Anna: Megy a trükközés, a számmágia a fővárosban
Nem fordulhat elő olyan eset, amikor a fővárosiak isszák meg a levét a főpolgármester és a baloldali városvezetés felelőtlen gazdálkodásának – emelte ki lapunknak Szepesfalvy Anna, a Fővárosi Közgyűlés kormánypáti képviselője.