A Budapesti mobilitási tervben (BMT) – Karácsony Gergely állításával ellentétben– csak egyetlen helyen, a zajterhelés csökkentése és a levegő minőségének javítása kapcsán szerepel a közúti járművek sebességkorlátozása. „A környezeti szempontból legterheltebb belső városrészekben indokolt minél kiterjedtebben alkalmazni az éjszakai, illetve az általános – nagy lakossági érintettségcsökkenést eredményező – Tempo 30-övezetek kialakítását alkalmazó sebességkorlátozást” – olvasható a dokumentumban. A BMT-ben szó sincs a 70-es, gyorsúti szakaszok megszüntetéséről, és minden 50-es mellékutcában a sebesség 30 kilométer/órára csökkentéséről.
Karácsony ismét nagyot mondott: egyetlen trolibuszt, se villamost nem szerzett be a ciklusa alatt
Tarlós István idejében köttettek azok a szerződések, amellyel henceg a jelenlegi főpolgármester.