A Magyar Nemzet munkatársai két balesetet is láttak az említett útszakaszon múlt vasárnap délután, illetve szerda reggel, ahol a rendőrség intézkedett. Mindkét esetben egy, a Nagyvárad tér felől érkező autó ment neki a kijárási korlátozások során felfestett kerékpársávot az autós sávtól elválasztó betontömbök egyikének. Az ütközések erejére jellemző, hogy a 130 kilós betonelemek mindegyik balesetnél méterekre elmozdultak, keresztbe fordultak, és csak szerencse, hogy nem futottak bele újabb járművek vagy nem csapódott neki egy kerékpárosnak. A felfestett, kihasználatlan kerékpársávok – a két baleset időpontjában egyetlen biciklis sem használta a mindig forgalmas, telített, benzingőzös levegőjű Üllői utat – ilyen „védelemmel” csak itt vannak ellátva, a Nagykörúton erre nem lenne hely, amint ezt a baloldali vezetésű főváros közlekedési mérnökei is belátták. A fővárosi önkormányzat még március végén, a koronavírus-járvány jelentette veszélyhelyzet elrendelése után döntött arról, hogy új, ideiglenes kerékpársávokat alakít ki Budapesten. A munka április elején a Bartók Béla úton kezdődött, amit a Tétényi út, az Üllői út, a Nagykörút, majd a Villányi út követett. Arról, hogy az új kerékpársávok közül melyik lesz ideiglenes és melyik marad meg végleg, várhatóan a nyár végén dönt a főváros.