László Imre vitatható módon, éppen a veszélyhelyzet ideje alatt alapított médiacéget. Akkoriban a polgármestereknek jogi értelemben lehetőségük volt erre, hiszen a koronavírus miatt elrendelt rendkívüli jogrend ezt lehetővé tette. A DK-s polgármester döntése ugyanakkor túlment egy határon, hiszen az nyilvánvalóan politikai okokból született. Bár az ügy sokakat felháborított, annak utóéletét közel sem követte ekkora figyelem.
A Gyurcsány-párti polgármester által alapított cég a Média 11 Kft. elnevezést kapta, a cégadatbázis információi szerint annak ügyvezetője az erősen baloldali kötődésű Molnár Krisztina lett. A DK-s polgármester komolyan gondolta, hogy saját képére formálja a kerületi sajtót: immáron a Média 11-nél összpontosul a komplett helyi média, így az Újbuda újság, az Újbuda TV, az Újbuda.hu, a PONT Magazin.
Mivel önkormányzati cégről van szó, így a kerületi honlapra feltöltötték a cég vezetőinek nevét. Talán a legérdekesebb mind közül, hogy Dési János, a Klubrádió munkatársa lett a Média 11 szakmai igazgatója, nagy befolyást szerezve ezzel az újbudai média irányításában.
Helyi sajtóértesülések szerint Désinek megéri a XI. kerületben dolgozni. A Tiszta Újbuda nevű blog szerint havi 740 ezer forintot kap, amiért a Média 11 szakmai igazgatójaként irányítgatja a kerületi sajtót.
„Dési János megmaradt a média világában, nem úgy, mint néhány kollégája, de pártszimpátiája elég egyértelműnek tűnik. Mint azt tudjuk, ez Újbudán ma már elég egy álláshoz. Köszönjük, hogy egy újabb havernak fizet a kerület havi 740 000 forintot. A cég vezetője 750 000 forintot kap, gondolom, nem kereshet nála többet. Így lesz gazdagabb Dési János és szegényebb Újbuda, évente csaknem kilencmillió forinttal” – kommentálta a lap.