Úgy fogalmazott, „amikor a budapesti közlekedést fejlesztjük, olyan gyakorlatias megoldásokat keresünk, amelyek egyszerűsítik az emberek hétköznapjait. Az a célunk, hogy az utazók gyorsabban, kényelmesebben, kevesebb átszállással érjenek célba, hogy kevesebb legyen a dugó, a dugóban töltött idő. Ezzel azt is elérjük, hogy klímabarátabb legyen a budapesti közlekedés, tisztább legyen a levegő, csökkenjen a légszennyezés. Elfogadjuk azt a szakmai konszenzust, hogy legfontosabb a közösségi közlekedés fejlesztése, azon belül pedig a kötöttpályás közlekedés fejlesztése. Fontosnak tartjuk, hogy a közlekedési intézkedések javítsák és ne rontsák a budapestiek életét. Ezért reméljük, főpolgármester úr is nyitott lesz arra a javaslatunkra, hogy az autósok kapják vissza az elvett sávot a Nagykörúton, és a kerékpáros-forgalomban mindig visszaesést hozó őszi-téli félév során, az érintettek valódi bevonását követően, szakmai alapon szülessen meg a józan, időtálló megoldás. A járdán vezetett biciklisáv biztosan rossz megoldás, nem véletlenül kritizálják sokan” – mondta az államtitkár.