Mint írják, pár napja még Sopronban is volt két kijelölt helyszín az akcióra, azonban ezeket később törölték, így

Így eszi meg a rozsda a Petőfi hidat
A főváros magára hagyta Budapest egyik legfontosabb hídját, amely lassan az enyészeté lesz.
Mint írják, pár napja még Sopronban is volt két kijelölt helyszín az akcióra, azonban ezeket később törölték, így
a győri helyszínre mehettek volna a soproni tiltakozók, ahova azonban – mint utólag kiderült – értelmetlen lett volna elmenni, hiszen ott is inkább csak egy kis létszámú autóstalálkozó jött létre egy parkolóban.
A Monthy Pythonba illő akció célja a szervezők szerint a teljes rendszerváltás, egy szakértői kormány felállítása, a mindenkori hatalom felelősségre vonása, a vagyonok zárolása, a titkosítások feloldása és az országunk újjáépítése lett volna. Az országosra tervezett autós útzár az 1990-es taxisblokád ötletén alapult, azonban úgy tűnik, ennek megvalósítása totális kudarcba fulladt. A Cyberpress szerint az igazsághoz hozzátartozik, hogy
volt olyan valós helyszín is, ahol pár autós megpróbálkozott az útzárral, de a beszámolók szerint ezeket a rendőrség nagyon gyorsan felszámolta.
A legjelentősebbnek mondható autós összejövetel a fővárosban volt a Blaha Lujza téren, de érdemleges esemény ott sem történt, hiszen ott is leginkább csak gyalogosan, a járdán volt összejövetel.
A sikertelen demonstráció ellenére a rendőrség a beszámolók szerint nagyon felkészült volt, hiszen több, előre kommunikált helyszínen is várták a résztvevőket. Sok dolguk azonban nem akadt, hiszen nem volt mit kontrollálni.
Azt, hogy végül mi okozta a demonstráció csődjét, a szervező(k) dolga feltérképezni, ám
a csoportban többen nehezményezték, hogy a főszervező egész nap nem jelentkezett és nem is volt elérhető.
Csak a késő délutáni órákban tett fel egy bejegyzést, amelyben felháborodását fejezte ki, amiért nem jött össze az országos akció, kritikusan célozva a csoporttagság felé – írja a lap.
A főváros magára hagyta Budapest egyik legfontosabb hídját, amely lassan az enyészeté lesz.
A nagy előd, XIII. Leó máig ható változások alapjait tette le.
A frissen megválasztott egyházfő, XIV. Leó 2023-ban kísérte el Ferenc pápát a budapesti útjára.
Az elkészült szabályozási koncepciót a közlekedési tárca benyújtotta a kormánynak.
Újabb bizonyíték Ruszin-Szendi kettős játékára: Zsaluzsnijjal fotózkodott Budapesten
Gyurcsányék válnak: milliárdos vagyon sorsa a tét
Még mindig nem találják Nyikos Róbertet - már közel egy hónapja veszett nyoma a magyar férfinak
Amerikai védelmi miniszter: „Nincs többé transz a Védelmi Minisztériumnál”
Lezárták a teljes kórházat: fertőző vírus terjed az osztályon
George Simion bejelentése: Románia kártérítést fog követelni Ukrajnától a fegyverszállítások miatt
Megszólal a móri mészárlás egyik elkövetője, most mindent elárul a végzetes napról
Csányi Sándort újraválasztották: 500 milliót bukhat, aki nem játszat öt magyar játékost, nem változik az NB I létszáma
Magyar kötődésű Real Madrid-legenda szállt bele Hansi Flickbe
Horn Gábor szavai a szakadékba lökhetik Magyar Pétert
Zelenszkijnek vége, kemény üzenetet kapott az ukrán vezető
Slot súlyos döntést hozott a Liverpool-játékos távozása után
A főváros magára hagyta Budapest egyik legfontosabb hídját, amely lassan az enyészeté lesz.
A nagy előd, XIII. Leó máig ható változások alapjait tette le.
A frissen megválasztott egyházfő, XIV. Leó 2023-ban kísérte el Ferenc pápát a budapesti útjára.
Az elkészült szabályozási koncepciót a közlekedési tárca benyújtotta a kormánynak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.