A középfokú oktatásba jelentkezők a felvételi eljárás során egy alkalommal, március 21. és 23. között elektronikusan módosíthatják a felvételi rendszerben korábban jelzett továbbtanulási terveiket – olvasható az Oktatási Hivatal (OH) honlapján.
A felvételi vizsgák eredményei, tapasztalatai alapján a tanulók egy alkalommal módosíthatják eredetileg beadott jelentkezésüket: megváltoztathatják a megjelölt tanulmányi területek sorrendjét, illetve újakat is felvehetnek. Újabb tanulmányi terület csak a tanulói adatlapon már szereplő középfokú iskolában, és csak az iskola erre kijelölt képviselőjével előzetesen egyeztetve jelölhető meg – hívta fel a figyelmet az OH.
Fontos, hogy az egyeztetés tényét a középiskolába eredetileg benyújtott jelentkezési lapon fel kell tüntetni. Korábban nem választott iskolába nem lehet jelentkezni, és tanulmányi terület sem törölhető – emelte ki az Oktatási Hivatal. Hangsúlyozták, hogy a módosítás kizárólag azzal a bejelentkezéssel – nem ügyfélkapus belépéssel (felhasználói azonosítóval és jelszóval) vagy ügyfélkapu használatával – hajtható végre a programban, amivel a diák számára a felvételi jelentkezési dokumentumokat (tanulói adatlapot, jelentkezési lapokat) létrehozták.
Borítókép: Illusztráció