Egy felső kategóriás Mercedes vagy egy Audi Cabrio árát hagyta ott az elmúlt években öt baloldali vezetésű fővárosi önkormányzat közvetve vagy közvetlenül a Klubrádiónál – közölte az Adatradar internetes hírportál.
Más megközelítésben: a hirdetési költségeik összege közel annyi, mint a Klubrádió Szolgáltató Zrt. tavalyi árbevételének ötöde, azaz a médium működése szempontjából kiemelkedő fontosságúnak tűnnek a szocialista–liberális tábor megrendelései – írják.
A portálon úgy fogalmaztak: ebből a megközelítésből a Klubrádió szponzorainak a II., a IX., a XIII. és XIV., valamint a XVIII. kerület tekinthető. Az adatigényléseinkre érkezett válaszok alapján Ferencvárosból az önkormányzati fenntartású Pinceszínház kötött szerződéseket a zrt.-vel. 2019 óta szám szerint hatot. A legtöbbet viszont Zugló költötte el náluk. Ha a megbízható használt autók piacát böngésszük, több lehetőségünk is akad: Toyota Verso, Citroën C4 Picasso, Mazda 5, Ford S-Max, Dacia Duster – amit azért a közel 3,5 millióért megkaphatnánk, amennyiért az MSZP-s Horváth Csaba irányítása alatt álló kerület három-öt perces megjelenéseket és húsz másodperces spotokat vásárolt – írják.
Nem sokkal kell lentebb adnunk az igényeinkből, ha a XIII. kerületre nézünk, amely hárommillió forintért vett magának műsoridőt a Reggeli gyors adásaiban, illetve „szakértőként való megjelenést” további tíz alkalommal a szolgáltatóműsorokban – olvasható a portál írásában.
A XVIII. kerület ugyanakkor csaknem kétmillió forintért adott megbízást a Klubrádió Szolgáltató Zrt.-nek, amiért cserébe rádiós beszélgetéseket és reklámokat kértek. A fentiekhez képest elenyésző az összeg, de a sorból kár lenne kihagyni, hogy a II. kerület is hirdetési partnere volt a rádiónak: az önkormányzat akcióit népszerűsítették összesen 350 ezer forintból 2020-ban és az idén – hívták fel a figyelmet.
Borítókép: Illusztráció (Fotó: 123RF)