A baloldali önkormányzatok tetemes összeggel hizlalták a Klubrádiót

Jelentős bevételre tett szert a Klubrádió a baloldali önkormányzatok megbízásaiból – tudta meg az Adatradar internetes portál. Néhány év alatt tetemes összeget hagytak ott a Klubrádió Szolgáltató Zrt.-nél baloldali önkormányzatok. A pénzen többek között három-öt perces megjelenéseket és „szakértőként való megjelenést” vásároltak.

Forrás: Adatradar2022. 07. 15. 16:00
Female Jockey Using Music Mixers And Screens In Radio Studio
Female Jockey Using Music Mixers And Screens In Radio Studio
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egy felső kategóriás Mercedes vagy egy Audi Cabrio árát hagyta ott az elmúlt években öt baloldali vezetésű fővárosi önkormányzat közvetve vagy közvetlenül a Klubrádiónál – közölte az Adatradar internetes hírportál.

Más megközelítésben: a hirdetési költségeik összege közel annyi, mint a Klubrádió Szolgáltató Zrt. tavalyi árbevételének ötöde, azaz a médium működése szempontjából kiemelkedő fontosságúnak tűnnek a szocialista–liberális tábor megrendelései – írják. 

A portálon úgy fogalmaztak: ebből a megközelítésből a Klubrádió szponzorainak a II., a IX., a XIII. és XIV., valamint a XVIII. kerület tekinthető. Az adatigényléseinkre érkezett válaszok alapján Ferencvárosból az önkormányzati fenntartású Pinceszínház kötött szerződéseket a zrt.-vel. 2019 óta szám szerint hatot. A legtöbbet viszont Zugló költötte el náluk. Ha a megbízható használt autók piacát böngésszük, több lehetőségünk is akad: Toyota Verso, Citroën C4 Picasso, Mazda 5, Ford S-Max, Dacia Duster – amit azért a közel 3,5 millióért megkaphatnánk, amennyiért az MSZP-s Horváth Csaba irányítása alatt álló kerület három-öt perces megjelenéseket és húsz másodperces spotokat vásárolt – írják. 

Nem sokkal kell lentebb adnunk az igényeinkből, ha a XIII. kerületre nézünk, amely hárommillió forintért vett magának műsoridőt a Reggeli gyors adásaiban, illetve „szakértőként való megjelenést” további tíz alkalommal a szolgáltatóműsorokban – olvasható a portál írásában.

A XVIII. kerület ugyanakkor csaknem kétmillió forintért adott megbízást a Klubrádió Szolgáltató Zrt.-nek, amiért cserébe rádiós beszélgetéseket és reklámokat kértek. A fentiekhez képest elenyésző az összeg, de a sorból kár lenne kihagyni, hogy a II. kerület is hirdetési partnere volt a rádiónak: az önkormányzat akcióit népszerűsítették összesen 350 ezer forintból 2020-ban és az idén – hívták fel a figyelmet.

Borítókép: Illusztráció (Fotó: 123RF)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.