A tájékoztatás szerint a Skytrax nemzetközi légiközlekedési kutatási szervezet az idén márciusban háromnapos auditon vizsgálta a budapesti repülőtér szolgáltatási színvonalát, és a korábbi háromról négycsillagosra emelte a minősítést.
Ebbe a kategóriába került már korábban a londoni Heathrow, az amszterdami Schiphol, illetve a barcelonai és a bécsi légikikötő. Az elismerés megerősítése annak, hogy az elmúlt négy évben megvalósult százmilliárd forint értékű fejlesztéssorozatot az utazóközönség is nagyra értékeli
– írják a közleményben.
Kam Jandu, a Budapest Airport májusban kinevezett vezérigazgatója a tájékoztatásban kiemelte: a minőség és a szolgáltatások színvonalának emelése a jövőben is fókuszban marad a Budapest Airport számára. A társaság februári közlése szerint a Liszt Ferenc repülőtéren 2022-ben 12 205 070 utas fordult meg, az utasforgalom így az év végére elérte a 2019-es rekordév 75 százalékát. A tavalyi éves forgalom 164 százalékkal haladta meg a 2021. évit, amely a pandémia második éve volt.