– Karácsony Gergely sok esetben a Budapest 150 költségvetéséből finanszírozott eseménysorokat használja kampányra, de a mostani évértékelő mindent visz – mondta a Magyar Nemzetnek Wintermantel Zsolt, a Fidesz–KDNP frakcióvezetője.
A fővárosi kormánypárti képviselő nem hagyta szó nélkül azt, hogy Karácsony Gergely főpolgármester október 14-én a Merlin színházban értékelte az elmúlt négy évét, mindezt a Budapest 150 évfordulójára készült logó előtt tette, ami azt bizonyítja, hogy nem párt, hanem városházi eseményről van szó.
– A főpolgármester saját tevékenységét értékelte, mindezt a Városháza büdzséjéből megfinanszírozva, majd hirdetésekben terjesztve. Ez már több mint arcátlanság. Nincs tartalék, folyószámlahitelből élünk, év végére 50 milliárdos hiány várható, eközben Karácsony színtiszta politikai marketingjét közpénzből csinálja. Már-már szemtelen, hogy elköltötte a pénzt, csődbe vitte a fővárost, de erre telik – tette hozzá.
A főpolgármester különböző rendezvényeket tart, ilyen volt a Lánchídnál tartott koncert is, ahol az ünnepi rendezvényt saját imázsának az építésére használta. Ezenkívül számos olyan rendezvényt tart a főváros és marketingcége, a Budapest Brand, amely Karácsony politikai tevékenységét szolgálja.
– Nyilván Budapest 150. évfordulóját méltón meg kell ünnepelni, de hogy azt is kisajátítja magának, az évértékelőt saját politikai kampányára silányítja és még közpénzből finanszírozza, ez teljesen arcátlan – mondta Wintermantel Zsolt.
Borítókép: Karácsony Gergely (Forrás: Facebook)