Minden idők legkultikusabb magyar reklámja tizenöt éves lett

Ki ez a kis csillagcsücsöri kisgádzsi?

Forrás: Magyar Nemzet2024. 08. 19. 14:05
Close,Up,Of,Man,Hand,Holding,Tv,Remote.
illusztráció Fotó: Shutterstock
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Te, mi ez? Ki ez a kis csillagcsücsöri kisgádzsi? Te, mik ezek? Kik ezek? Fátnómore, életembe' nem hallottam, plészbú, fogalmam nincs, prodidzsáj, mi az, az valahonnan nekem… Tudom már!”

Az idén lett tizenötéves valószínűleg minden idők legviccesebb magyar reklámja, amely meghozta az országos hírnevet Janklovics Péter színésznek, és amelyet a megjelenése után még évekig idézgettek egymásnak nemcsak a Sziget szerelmesei, hanem nagyjából mindenki és bárki idehaza. A maga idejében, azaz 2009-ben akkora sikert aratott a reklám, hogy Janklovics Péter még a nagyszínpadon is előadta a magánszámát, a produkcióban elhangzó aranyköpések pedig kultikussá váltak, a mai napig feltűnik az utcán egy-egy póló vagy táska, amelyen a 

Senkiháziak kezében van a popszakma

felirat szerepel. Janklovics egyébként korábban a Port.hu-nak elárulta azt is, hogy a Sziget-reklám első körben annak a véletlennek volt köszönhető, hogy egy gimnáziumi barátja kapta meg a munkát rendezőként, így tehát tartottak egy gyors castingot a Jászai Mari téren. Mindössze ennyi kellett az ikonikus szerepléshez, amelyet alább tekinthet meg. 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.