Áram- és gázügyek digitálisan? Válassza Ön is a kényelmet!
Nem szükséges személyesen megjelenni ahhoz, hogy elvégezzük a legfontosabb ügyeket. Az online ügyfélszolgálat és a mobilapp lehetőséget biztosít arra, hogy bárhol és bármikor, mindössze néhány kattintással intézhessük el számlaügyeinket, hiszen ez a megoldás gyorsabb és kényelmesebb, mint valaha.
Néhány kattintással regisztrálhatunk, és máris láthatjuk mérőóráinkat, diktálhatunk is, megbízott fizetői státust adhatunk albérlőinknek vagy akár kényelmesen intézhetjük családtagjaink energiaügyeit is. Sőt könnyedén válthatunk e-számlára is, ezzel hatékonyabban követhetjük nyomon villany- és gázszámláinkat, mivel mindent megtalálunk egy helyen, ráadásul automatikusan értesülhetünk új számláinkról. Látható a korábbi számlatörténetünk, az új számlát pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethetjük.
Takarítsuk meg az időt és a pénzt!
Ha az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon intézzük energiaügyeinket, akkor megspóroljuk az utazási időt, esetleg a parkolási költségeket is, ráadásul mivel az online ügyintézés 24/7 elérhető, bárki, bármikor elintézheti ügyeit, akár hétvégén és ünnepnapokon is.
És még a környezetet is kíméljük!
A papíralapú ügyintézés és számlák csökkentésével jelentős mértékben hozzájárulhatunk a környezet védelméhez. Az online ügyintézés, beleértve az elektronikus számlázást, lehetőséget biztosít arra, hogy a szükséges dokumentumokat elektronikus formában kezeljük, csökkentve ezzel a papírfogyasztást. Ezzel pedig hozzájárulunk a bolygónk fenntarthatóságához. Az MVM-csoport a környezettudatos ügyfelei együttműködésével az elmúlt években több ezer fát ültetett, ezzel bővítve Magyarország erdőállományát. Fát ültettünk korábban minden napelemrendszer-telepítés után, minden egyes e-számlára való váltás alkalmával és azokon túl is, csak mert fontos.
Az online ügyintézés folyamatos fejlődésével új lehetőségek nyílnak meg előttünk. A digitalizáció és az automatizálás révén az ügyintézés még gyorsabbá, egyszerűbbé és kényelmesebbé válik.
Az online ügyintézés tehát nemcsak egy divatos trend, hanem egy valódi megoldás a mindennapi életünk megkönnyítésére. A digitális világ nyújtotta előnyök kihasználásával a jövő ügyintézése még kényelmesebb, gyorsabb és biztonságosabb lesz, lehetőséget biztosítva mindenki számára az áram- és gázügyek elintézésére is.
Várjuk Önt is szeretettel az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next appon, legyen Ön a két és fél milliomodik digitális ügyfelünk! (x)
Borítókép forrása: MVM NEXT