Jövő tavasszal bővítik majd az i20 kisautó választékát + videó

Kétféle motorral lesz választható a sportos megjelenési csomag.

Idővel majd igazi nagy teljesítményű i20 N is lesz majd a Hyundai i20 választékában. Alapjában is sportos az ék alakú karosszéria, de ezt jövő tavasztól még tovább lehet majd fokozni a külső-belső módosításokat tartalmazó N Line csomaggal, amelyhez háromszög alakú ködlámpák 17 colos felnik és szürke díszek járnak.

Kétféle motorral lesz választható a sportos megjelenési csomag, a 84 lóerős 1,2-es szívómotorral és az 1,0 literes turbóval, ami 100 vagy 120 lóerős teljesítménnyel választható.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják.

Utolérte a modellfrissítés az i30 csúcsváltozatát is

Utolérte a modellfrissítés a Hyundai i30 csúcsváltozatát is, a lendületesebb megjelenés részeként V alakú menetfények kerültek a fényszórókba, szélesebb lett a hűtőrács. Amíg a Fastback hátulját átalakították, az ötajtós változatlanul ér véget. Alapáron 18 colos felnik járnak (Michelin Pilot Super Sport abroncsok), a Performance kivitelhez új fejlesztésű, kovácsolt 19 colos felniket adnak (Pirelli P-Zero abroncsok), amelyek összesen 14,4 kg-ot spórolnak a korábbi 19 colos öntött felnikhez képest. Újrahangolták a felfüggesztést, amely nyomokban már kényelmes is lehet.

Megtartották az analóg műszereket, ahol piros LED-ek jelzik a változó leszabályozási fordulatot (motorolaj-hőmérséklet), van kapcsolásjelző lámpa. Kék cérnával készített díszvarrást kap a fekete szövet vagy műbőr/mű hasított bőr kárpit, felárasak az N Light Seat első kagylók, amelyek 2,2 kg-mal könnyebbek a széria ülésnél, nagyobb oldaltartást adó támaszokat és megvilágított N logót kapnak, valódi bőr és Alcantara a kárpitozásuk.

A Hyundai i30 N 2,0 literes turbómotorja alapesetben továbbra is 250 lóerős teljesítményű és hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót párosítanak hozzá. A Performance kivitel erősebb lett, 5 lóerővel és 39 Nm-rel tud többet, a 280 LE/392 Nm-es szintnél lehet felár ellenében választani a nyolcfokozatú, duplakuplungos váltót, amely olajban futó tengelykapcsolókat használ; a 0-100 km/óra gyorsulás 5,9 másodpercig tart, ami 2 tizedes javulás.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.