Hétfőn, a városháza Krúdy-termében prof. dr. Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének igazgatója megjegyezte:
– Hét éve alapítottuk a Városmarketing Gyémánt Díjat. Ezúttal a Marketing Summit Hungary konferencián – a marketing szakma csúcstalálkozóján – adtuk át az elismeréseket. Ebben az évben 149 nevezés érkezett 25 várostól, köztük elsőként határon túlról is, a szerbiai Magyarkanizsáról. A pályázó szervezetek 5 kategóriában nevezhettek. Ezúttal is a rendezvény, esemény kategóriában érkezett a legtöbb nevezés – összesen 49.
Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte a Városmarketing Gyémánt Díj gyémánt elismerését. Ezúttal 101 „gyémántoklevelet” adtak át.
– Az idei esztendő fődíjasa, Nyíregyháza lett, így viselheti a marketing fővárosa 2021 kitüntető címet. A város 20 elismerésben részesült, azaz a legtöbb Városmarketing Gyémánt díjat nyert el – nyomatékosította prof. dr. Piskóti István, a program vezetője, a zsűri elnöke, aki dr. Papp-Váry Árpáddal, az MMSZ alelnökével adta át korábban a becses tárgyakat Zagyva Gyulának, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójának.
A teljes cikk ITT olvasható tovább.