A marketing fővárosa lett Nyíregyháza

Újabb díjeső hullott a megyeszékhelyre, Vásárosnaményra és Szabolcs-Szatmár-Beregre – írja a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei hírportál, a szon.hu.

null

Hétfőn, a városháza Krúdy-termében prof. dr. Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének igazgatója megjegyezte:

– Hét éve alapítottuk a Városmarketing Gyémánt Díjat. Ezúttal a Marketing Summit Hungary konferencián – a marketing szakma csúcstalálkozóján – adtuk át az elismeréseket. Ebben az évben 149 nevezés érkezett 25 várostól, köztük elsőként határon túlról is, a szerbiai Magyarkanizsáról. A pályázó szervezetek 5 kategóriában nevezhettek. Ezúttal is a rendezvény, esemény kategóriában érkezett a legtöbb nevezés – összesen 49.

Fotó: Pusztai Sándor / szon.hu

Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte a Városmarketing Gyémánt Díj gyémánt elismerését. Ezúttal 101 „gyémántoklevelet” adtak át.

– Az idei esztendő fődíjasa, Nyíregyháza lett, így viselheti a marketing fővárosa 2021 kitüntető címet. A város 20 elismerésben részesült, azaz a legtöbb Városmarketing Gyémánt díjat nyert el – nyomatékosította prof. dr. Piskóti István, a program vezetője, a zsűri elnöke, aki dr. Papp-Váry Árpáddal, az MMSZ alelnökével adta át korábban a becses tárgyakat Zagyva Gyulának, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójának.

A teljes cikk ITT olvasható tovább.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.