Hazai Termék védjegyet kapott a Nógrádi ropi

A hatalmas népszerűségnek örvendő Nógrádi ropira rákerült a magyar eredetet jelző embléma.

null

A Magyar Termék Nonprofit Kft. a Nógrád megyei hírportálhoz eljuttatott közleményében jelentette be, hogy a Nógrádi ropi gyártója lett a kétszázadik védjegyhasználó cég az országban. Az ilyen védjegyeket használó cégek száma már elérte a kétszázat, a védjegyes termékeké pedig megközelítette az ötezret Magyarországon. A hazai termékek népszerűsítésére  számos áruházlánci akciót szerveztek az elmúlt időszakban – olvasható a nool.hu cikkében.

 

A kétszázadik védjegyhasználó, az Unió Coop Zrt. fontosnak tartotta, hogy hatalmas népszerűségnek örvendő termékére, a Nógrádi Ropogósra is rákerüljön a magyar eredetet jelző embléma és ez most már meg is valósult.

Egy dolgozó a Nógrádi ropogós sós pálcikát csomagolja a gyártósoron. Fotó: MTI/Komka Péter

Tóth László, a cég vezérigazgatója elmondta: ugyan nem ők voltak, akik a hetvenes évek elején kitalálták az azóta is töretlen népszerűségnek örvendő Nógrádi ropit, de amikor 2013-ban hozzájuk került a gyártó és forgalmazó cég, lelkesen felkarolták a terméket. A jelenlegi gyártási volumen érzékeltetésére Tóth László elmondta: az éves lisztfelhasználásuk 1100 tonna. Ha az ebből előállított ropogtatnivalókat mind 45-50 grammos kiszerelésbe csomagolnák, akkor ez több mint 20 millió zacskót jelentene.

 

Nagyon szeretik az emberek, és bármilyen versenyen, teszten is szerepel, mindig nagyon jó pozíciókat ér el.  Tehát a kiváló minősége köztudott. Most azt az üzenetet is fontosnak tartjuk eljuttatni a fogyasztókhoz, hogy ez egy ízig-vérig hazai termék. Így a ropira és a perecre is rákerül a jól ismert Hazai Termék védjegy.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.