Kosz, csótányok és csalódás – Bakonyi szállások, amiket jobb elkerülni

2025. 10. 16. 7:20
null

A Bakony varázslatos természeti környezete sok turistát vonz, de az utóbbi időben egyre több figyelmeztető jel érkezik a szálláshelyek minőségével kapcsolatban. Nagy úgy tűnik, hogy a „legrosszabb szálloda” versenyt indítottak, és a mi dolgunk eldönteni ki nyeri a mezőnyt.

A Google-értékelések alapján több vendég is komoly problémákat tapasztalt, amelyek jelentősen rontották az ott töltött idő élményét. Három szálláshely különösen sok negatív visszajelzést kapott, köztük olyan is, amit a vendégek a legrosszabb szállodaként említenek, így a tapasztalatok egészen tanulságosak, ha valaki tudatosan szeretne választani.

Döntsd el te a 3 közül melyik érdemli ki a legrosszabb szálloda címet!

1. szálláshely: higiénia és alapfelszereltség hiánya

Az első helyről szóló beszámolók alapján egyértelműen kijelenthető, hogy ez a legrosszabb szállodaélményt nyújtotta több vendég szerint. A szobák állapota kritikán aluli volt: a szobák évek óta nem voltak alaposan kitakarítva, a koszos WC használata szinte elviselhetetlen volt, a zuhanytálca törött, a csempék penészesek. Az ágyak kényelmetlenek, a falak vékonyak, a klíma hiányzik, a konnektorok nem működtek, és az alapvető konyhai eszközök hiánya tovább rontotta az élményt.

A reggeli minősége is kritikán aluli: a választék szűkös, az ételek igénytelenek. A vendégek többsége a barátságtalan szállásadó hozzáállását is kifogásolta, aki mogorva és a segítőkészésg csepp szikrája se látszott rajta, ami tovább rontotta a szálláshely hangulatát.

2. szálláshely: vendéglátás és szolgáltatás hiányosságai

A második szálláshely esetében a vendégek leginkább a vendéglátás minőségét és a szolgáltatások megbízhatóságát kifogásolták. A házigazda barátságtalan volt, több beszámoló szerint arrogáns viselkedést tanúsított, ami feszültséget okozott a vendégek között.

A tisztaság itt sem volt megfelelő, a felső emeletet nem takarították ki, a Wi-Fi szakaszosan működött, és a leírásokban szereplő extra szolgáltatások (pl. bor vagy pezsgő kínálata) nem voltak elérhetők. Többen jelezték, hogy a szálláshely nehezen megközelíthető volt, a kommunikáció nyelvi akadályokba ütközött, ami különösen a külföldi vendégek számára jelentett problémát. A szolgáltatások és a körülmények  nem érték el a fizetett összeg színvonalát.

3. szálláshely: étkezés és ár-érték arány problémák


A harmadik szálláshely főként az étkezés és a magas árak miatt került kritikák kereszttüzébe. A vendégek szerint a kínált ételek nem feleltek meg az étlapon leírtaknak: a tárkonyos vadraguleves olajban úszott, a káposztasaláta hiányzott, a köretek minősége kifogásolható volt.

Az árak valóban túlzottnak bizonyultak az élményhez képest: két korsó sörért több ezer forintot kértek (3630 Ft-ot ), ami egy egyszerű, útszéli helyszínen elfogadhatatlan. A kávé minősége szintén kritikát kapott, és a vendégek többsége negatív Google-értékelés formájában jelezte elégedetlenségét.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.