Saját közösségi csatornáikat értékelhetik a vállalatok

Mostantól a márkák pár kattintással lemérhetik a saját online csatornáikon végzett aktivitások hatékonyságát is a SentiOne új funkciójával – írja a bama.hu.

Forrás: Mediaworks2021. 10. 23. 17:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az online listening platform mesterséges intelligenciával eddig is 96%-os pontossággal ismerte fel a publikus online tartalmak szerzőinek érzelmeit, szándékát, a piacon egyedülálló új funkció pedig a céges Facebook, Instagram és hamarosan a Twitter oldalakon az organikus és a fizetett megjelenésekre kapott kommentek, reakciók elemzésében segíti a marketingtervezéseket.

Így a brandek egy felületen kapnak teljes képet arról, mit gondol a saját közösségük.

Az Owned Media Analysis lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy olyan kérdésekre kapjanak választ, mint például a „mennyire volt hatékony a legutóbbi kampányunk?”, „milyen volt a hirdetések megtérülése?”, és azt is megvizsgálhatják, hogy melyik tartalmat szerették a leginkább az ügyfeleik, mindezt 75 nyelven.

A szolgáltatás a Facebook és Instagram oldalak mellett a következő hetekben a Twitteren is elérhető lesz, és a jövőben új platformokkal bővül majd a vizsgálható felületek sora.

A teljes cikk ITT olvasható el.

A borítókép illusztráció. Forrás: Unsplash

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.