Továbbra is ez a márka a csúcstartó a PC-k között

A csökkenő PC-kiszállítások ellenére megőrizték világelső pozíciójukat.

Forrás: Vg.hu2022. 10. 11. 7:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A személyi számítógépek kiszállítása világszerte 15 százalékkal, 74 millió 252 ezerre esett a szeptember végével zárult három hónapban éves összevetésben az alacsonyabb kereslet miatt – idézi az International Data Corporation (IDC) amerikai informatikai és távközlési piackutató vállalatot a VG.

A kínai Lenovo az idei harmadik negyedévben is megőrizte világelsőségét.

A szeptember végéig tartó három hónapban a kínai gyártó 16,88 millió személyi számítógépet szállított le, ezzel 22,7 százalékos részesedést szerzett a világpiacon. Piaci részesedése a tavalyi harmadik negyedévben nagyobb, 23,1 százalék volt 20,12 millió darab kiszállított készülékkel.

Nem történt változás a második és a harmadik helyen sem:

  • A HP 12,71 millió PC-t szállított le, amivel a pici részesedése 17,1 százalék volt, kisebb a tavalyi harmadik negyedévi 20,2 százaléknál.
  • A listán harmadik Dell Technologies 11,96 millió készülékével 16,1 százalékos piaci részesedésre tett szert, ami elmarad az egy évvel korábbi 17,4 százaléktól. A negyedik az Apple, mely 10 millió 60 ezer PC-t szállított le, többet a tavalyi harmadik negyedévi 7,17 milliónál, a piaci részesedése pedig 8,2 százalékról 13,5 százalékra ugrott. 
  • Az ötödik helyet az ASUS szerezte meg 5,54 millió személyi számítógép kiszállításával, a piaci részesedése 7,5 százalékra emelkedett a tavalyi harmadik negyedévi 6,9 százalékról.

Az eredeti cikk ITT érhető el.

Borítókép: Illusztráció (Fotó: Unsplash)


 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.