A színmű három estén át ment a kínai főváros központjában álló Nemzeti Előadóművészeti Központban. A francia építész, Paul Andreu tervei nyomán épült kulturális komplexum az olimpiára készült el, a mesterséges tóval körülvett titán és üveg kupola a „tojás” becenevet kapta.
Spacey és Sam Mendes amerikai rendező a kultúrák között hidat teremtő színházi Bridge Project keretében vitték a mindenkori zsarnokságról szóló, modern kori díszletek közé helyezett darabot Kínába. A produkció színre állításában a Brooklyni Zeneakadémia (BAM), a londoni Old Vic és a Neal Street színházi társulat működött közre. A darabot korábban Londonban, Hongkongban és San Franciscóban is játszották.
A kínai illetékesekkel 18 hónappal ezelőtt kezdődtek meg a tárgyalások a színmű bemutatásáról. Mint a BAM gyártásvezetője elmondta, bekérték ugyan az előadás felvételét, de semmilyen változtatást nem igényeltek a produkcióban.
Kínában a színházi élet a kormány ellenőrzése alatt áll. Független társulatok ugyan léteznek, de sem a játszóhelyük, sem a finanszírozásuk nem biztosított, és színpadra szánt produkcióikat folyamatosan ellenőrzik a cenzorok. A pekingi előadóművészeti központ tervei között ugyanakkor egész sor világszínvonalú nyugati előadás bemutatása szerepel.
Korábban a La Comedie Francaise lépett fel Moliére Képzelt beteg című darabjával.