Két hónapon keresztül közel harminc magyar tervező termékei vásárolhatók meg a napokban nyílt londoni dizájnboltban – számol be a Kreatív Online. A Boxpark bevásárolóközpont Hungarian Design Pop Up Store-ját a Magyar–Brit Kereskedelmi Kamara hívta életre.
„A kiállítók kiválasztása során igyekeztünk minden szempontot figyelembe venni: a résztvevők között van pályakezdő, befutott és kevésbé befutott tervező is, ismert és kevéssé ismert márkanevek, vannak ikonikussá vált hazai termékek, vagy éppen olyanok, amelyekről még a hazai közönség sem tudja, hogy magyarok vagy magyar vonatkozásúak lennének. A kiállítók között, a teljesség igénye nélkül, lesz ruházat és cipő, ajándéktárgy, grafika, édesség, bicikli, parfüm, paprikamalom, kozmetika, ékszer, táska, magazin” – nyilatkozta a médiapiaci szaklapnak Iványi Orsolya, a Kamara marketingvezetője. Csak néhány résztvevő cég: ChocoMe, Tisza Cipő, Matyodesign, NUBU, Folqa.
A tavaly ősszel alakult londoni Magyar–Brit Kereskedelmi Kamara független civil szervezet, amely arra törekszik, hogy előmozdítsa és segítse a befektetést, a kereskedelmet és a turizmust Magyarország és Nagy-Britannia között.