Tarolnak a magyar termékek: dizájnbolt nyílt Londonban

Két hónapon keresztül közel harminc magyar tervező termékei vásárolhatók meg a napokban nyílt londoni dizájnboltban.

kn
2013. 07. 08. 11:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Két hónapon keresztül közel harminc magyar tervező termékei vásárolhatók meg a napokban nyílt londoni dizájnboltban – számol be a Kreatív Online. A Boxpark bevásárolóközpont Hungarian Design Pop Up Store-ját a Magyar–Brit Kereskedelmi Kamara hívta életre.

„A kiállítók kiválasztása során igyekeztünk minden szempontot figyelembe venni: a résztvevők között van pályakezdő, befutott és kevésbé befutott tervező is, ismert és kevéssé ismert márkanevek, vannak ikonikussá vált hazai termékek, vagy éppen olyanok, amelyekről még a hazai közönség sem tudja, hogy magyarok vagy magyar vonatkozásúak lennének. A kiállítók között, a teljesség igénye nélkül, lesz ruházat és cipő, ajándéktárgy, grafika, édesség, bicikli, parfüm, paprikamalom, kozmetika, ékszer, táska, magazin” – nyilatkozta a médiapiaci szaklapnak Iványi Orsolya, a Kamara marketingvezetője. Csak néhány résztvevő cég: ChocoMe, Tisza Cipő, Matyodesign, NUBU, Folqa.

A tavaly ősszel alakult londoni Magyar–Brit Kereskedelmi Kamara független civil szervezet, amely arra törekszik, hogy előmozdítsa és segítse a befektetést, a kereskedelmet és a turizmust Magyarország és Nagy-Britannia között.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.