Fürdőbe utazunk a hosszú hétvégéken

Magyarországon évente 25 millióan látogatnak el egy-egy fürdőbe, a vendégek körülbelül 30 százaléka külföldi.

UDM
2014. 02. 28. 11:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az elmúlt évek utazási tapasztalatai azt mutatják, hogy a fürdők látogatása az egyik fő utazási céllá lépett elő a belföldi turizmusban, az emberek ma már nem azért mennek el egy belföldi utazásra, hogy szállodában aludjanak, hanem a legtöbbször valamelyik gyógyfürdőt vagy élményfürdőt is fel akarják keresni – ismerteti Vancsura Miklós ügyvezető elnök a fürdőszövetség közleményében.

Az ügyvezető elnök szerint az idei foglalási statisztikákból már most látszik, hogy sok magyar utazó előre megtervezi utazásait. A fürdővárosok foglalási számai szerint a nyári csúcsszezonon kívül a hosszú hétvégékre van a legnagyobb igény.

Az átlagosnál többen mennek fürdőkbe az olyan jeles napokon is, mint például a víz világnapja (március 22.), a Strandok éjszakája (augusztus 1.) és a magyar fürdőkultúra napja (október 11.). Az ilyen napok azonban csak ott hoznak a szokásosnál több vendéget, ahol megfelelő színvonalú marketing- és kommunikációs megoldásokat is bevetnek ennek érdekében – mutat rá Vancsura Miklós.

A Magyar Turizmus Zrt. lakossági utazási szokásokat vizsgáló kutatása szerint a megkérdezett háztartások több mint 12 százaléka használja ki utazásra a hosszú hétvégéket, s a többség, mintegy 77 százalék belföldi úti célt választ. Magyarországon évente 25 millióan látogatnak el egy-egy fürdőbe, a vendégek körülbelül 30 százaléka külföldi – szögezi le a fürdőszövetség.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.