Előkelő helyen a magyar hotelek

Az európai országok között a Hotel.info által összeállított rangsorban a negyedik helyen találjuk Magyarországot.

UDM
2014. 03. 01. 10:35
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A barátságos és kompetens szállodai személyzet ma már alapvető fontosságú ahhoz, hogy a szállóvendégek visszatérjenek, vagy másoknak is ajánlják a szállodát. A Hotel.info által összeállított rangsorból kiderül, milyen a helyzet ebből a szempontból a budapesti szállodai szolgáltatás terén, és hogy hol áll Magyarország a többi európai országhoz képest.

Az európai országok rangsorában a szállodai személyzet barátságossága és kompetenciája tekintetében Finnország az éllovas. Németország és Ausztria szorosan követi Finnországot, közel azonos pontszámmal (8,37 pont). A nemzetközi szállóvendégek szavazatai alapján Magyarország 8,33 ponttal a 4. helyre került, ezzel a legjobb öt között szerepel. A főváros, Budapest 8,37 ponttal valamivel meghaladja az országos átlagot.

Magyarországhoz képest lényegesen kevésbé volt meggyőző Hollandia teljesítménye a szállást foglaló vendégek számára: 7,86 ponttal az európai top 20-as lista sereghajtója lett. Van még mit fejlődnie a szállodai személyzetnek a szolgáltatás minőségét illetően Dániában (7,70), Oroszországban (7,66) és az Egyesült Királyságban (7,62). Míg az orosz szállodaipar a tavalyi évhez viszonyítva kissé visszaesett, a dániai, de mindenekelőtt az egyesült királyságbeli szállodatulajdonosok javítani tudtak pozíciójukon.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.