Negyvenkilenc ország 400 szállodáját kérdezték meg, és a vendégek kívánságai, panaszai nem csak az ébresztőre és plusztakaróra vonatkoznak. A Skyscanner a harmadik legnagyobb nemzetközi és az első európai repülőjegy-, taxi- és szállodakereső portál, havonta 25 millióan látogatják.
A túlságosan jóképű pincér, a horkoló barátnő és a túl kék tenger is szerepel a bizarr panaszok listáján, amelyet hétfőn hozott nyilvánosságra a szállásközvetítő oldal. Egyesek amiatt zsörtölődtek, hogy túl fehér a lepedő, másoknak a jégkrém volt túl hideg, sőt volt, aki a steaket hiányolta a vegetáriánus menüből.
Az a vendég, aki a barátnője horkolása miatt nem tudott aludni, a szoba árából szeretett volna alkudni, míg egy kutya gazdája arra hivatkozva próbált visszatéríttetni valamennyit a kifizetett pénzből, hogy az eb nem érezte jól magát.
London Mayfair negyedében egy vendég a tengerre néző szobát hiányolta, és szintén megemelkedett a személyzet szemöldöke annak a kívánságnak a hallatán is, amikor valaki egy döglött egeret kért a szobájába.
Akadt, aki krokodillevest kóstolt volna, mások mézes fürdőt kívántak, és volt olyan is, aki az éhségét napi tizenöt uborka elfogyasztásával csillapította volna.