Magyar élelmiszerek Ázsiában

Magas minőségű magyar élelmiszereknek, biotechnológiai cégeknek és gyógyszergyártóknak nyitná meg az utat a közép-ázsiai és afrikai piacok felé.

2012. 08. 15. 4:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kolbászok, szalámik, pálinkák, paprikák, lekvárok, borok – elsősorban ezek azok a termékek, amelyekre a dubaji központú befektetési tanácsadócég, az Adam Holdings szerint igény van világszerte. – Magas minőségű élelmiszerekre mindenhol van kereslet, de a magyar termékeket még nem ismerik külföldön – vélekedett Tahir Akhtar, a társaság elnöke a Magyar Nemzet érdeklődésére. Az irodával a világon negyven városban – köztük most már Budapesten is – rendelkező befektetési tanácsadó hatalmas lehetőségeket lát Magyarországon.

Mint Tahir Akhtar fogalmazott, egyfelől arra törekszenek, hogy a világ más tájairól idehozzanak olyan üzletfeleket, akik együtt tudnának működni a magyar piac szereplőivel, másrészt pedig termékeket és szolgáltatásokat exportálnának hazánkból. A befektetési szakember a lehetséges célpontok között Közép-Ázsiát és Afrikát említette, de ugyancsak számításba veszik Ázsia keleti részeit, valamint Dél-Amerikát is.

További részletek a Magyar Nemzet szerdai számában.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.