A nemzeti marketingszervezet négy évszakban négy hangulatot sugallva fűzi össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és régiókat. Az MSZÉSZ pedig a belföldi turisztikai kampányokhoz csatlakozva felhívást tett közzé tagszállodái számára a szállodák belföldi forgalmának növelése és a Szép-kártya szállodai felhasználásának ösztönzése céljából – ismerteti a nemzeti marketingszervezet közleményében.
A tavaszi időszakban az aktív és ökoturizmus áll a kommunikáció középpontjában az „ébredés” köré csoportosítva a Balaton, Észak-Magyarország és a Tisza-tó természetjáró, kerékpáros, lovas, vízi-, horgász- és kempingajánlatait.
A nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé, „Zsongás”-ra inspirálják és konkrét utazási csomagokkal érik el a budapest–közép-dunavidéki, a balatoni és a közép-dunántúli nyaralásra vágyókat.
Ősszel a bor és a gasztronómia áll az üzenetek élén, „derűs hangulatot árasztó” ajánlatokkal népszerűsítik majd a dél-dunántúli, a nyugat-dunántúli és az észak-magyarországi régiókat.
Novemberben és decemberben pedig „harmónia” hívószóval az egészségturizmus szerelmeseit vagy az erre a hangulatra vágyó utazókat invitálják az észak-alföldi, a dél-alföldi és a nyugat-dunántúli régióba.
Az MSZÉSZ tagszállodái bármelyik kampányidőszakhoz vagy turisztikai termék népszerűsítéséhez csatlakozhatnak meghatározott kedvezményes ajánlatokkal.
Az MT belföldi kampányait, a szállodák kedvezményes ajánlatait és a Szép-kártyát számos marketingeszköz népszerűsíti. Érdemes böngészni az MT Zrt. www.itthon.hu honlapját is, ahol a Szép-kártyát elfogadó szálláshelyek ajánlatai kiemelten kapnak helyet.