Áprilistól kétszintű hitelesítést vezet be az útdíjfizetési szolgáltató

Áprilistól kétszintű ügyfélhitelesítést vezet be a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. a weboldalain bankkártyás vásárlásoknál – közölte a NÚSZ Zrt. kedden az MTI-vel.

Forrás: MTI2019. 03. 12. 15:36
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tájékoztatás szerint az újítást az ügyfelek biztonsága és az esetleges bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében vezetik be. A NÚSZ online felületein tavaly több mint 800 ezer tranzakciót hajtottak végre, közel 60 milliárd forint értékben.

A kétszintű ügyfélhitelesítés mindössze pár másodperccel hosszabbítja meg a NÚSZ Zrt. weboldalain (ematrica.nemzetiutdij.hu, illetve hu-go.hu) az internetes vásárlás idejét. A bank minden egyes e-matricás, illetve e-útdíjas vásárlási, fizetési tranzakció esetén megerősítő kódot küld az érintett bankkártyához tartozó, a kártyakibocsátó banknál megadott telefonszámra.

Az ügyfél – a már megszokott kártyaadatok (név, kártyaszám, lejárat, CVC/CVV kód) mellett – ezzel a kóddal tudja megerősíteni és végrehajtani a NÚSZ online felületein kezdeményezett pénzügyi műveletet, és befejezni az elektronikus fizetést – ismertették.

Felhívták a figyelmet arra: az ügyfeleknek ellenőrizniük kell a kártyakibocsátó bankjuknál megadott telefonszámukat, hogy valóban jó mobilszámra menjen a bank üzenete.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.