Országos bor roadshow-t indított a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) – mondta tegnap Németh Anna, az ügynökség vezérigazgató-helyettese az előadás-sorozat első, budapesti állomásán.
Mint felidézte, a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját.
A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium és meghatározó gasztronómiai szervezetek.
Kialakították a magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, s folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket.
– A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka – jelentette ki Németh Anna a távirati iroda tudósítása szerint.
Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője azt mondta, a roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót.
Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló Bor.hu portálon. Ez az oldal a kulcsa a hatékony megjelenéseknek és az azonnali kommunikációnak.
Gál Zsombor jelezte, az egységes, Magyar bor – Személyesen üzenetrendszert és a nyáron induló egységes borászati webportált az MTÜ országos előadás-sorozaton népszerűsíti.