A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0

Több száz nyertes a 2RULE vetélkedőin

A 2RULE a névadó főszponzor vendégeként, színes, szórakoztató vetélkedőkkel volt jelen a kaposvári 15. INTERSPORT Youth Sports Festival-on július 5-10. között. A Magyar Sportmárka Zrt. Kossuth téri sátrában az ügyességi próbák több száz nyertese értékes, minőségi 2RULE termékekkel gazdagodhatott. „Elismerés az alig egy éve piacra lépett magyar márkának, hogy a főszponzor vendégeként jelen lehetett az európai szinten is mérvadó eseménynek számító kaposvári utánpótlástornán. A 2RULE célcsoportja az utánpótlás korosztály, ezért is örömteli, hogy termékeink mind a magyar, mind a külföldi látogatók körében különös népszerűségnek örvendtek.” – nyilatkozta Bendik Bernadett, a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója.

Forrás: wisegroup.hu2019. 07. 12. 17:51
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Először vett részt a 2RULE magyar sportmárka Magyarország legnagyobb multisport utánpótlás tornáján. A kaposvári Youth Sports Festival-ra idén 262 csapat érkezett 32 országból, 3 kontinensről.

A sportfelszereléseket forgalmazó áruház által szponzorált rendezvényen, amely európai mércével is jelentősnek számít, 4 sportágban, a labdarúgás mellett kézilabdában, kosárlabdában és röplabdában rendeztek bajnokságot.

A 2RULE a fesztivál központjának számító kaposvári Kossuth téren ügyességi vetélkedőkkel, labdás célbalövéssel és dekázó versennyel várta a látogatókat 5 napon át, délelőtt 10 órától este 9 óráig. A szórakoztató játékok népszerűnek bizonyultak, volt olyan nap, amikor a 2RULE pólóért, táskáért és sapkáért versenyzők száma miatt kellett meghosszabbítani a nyitva tartást. A fesztivál ideje alatt kedvezménnyel megvásárolható 2RULE termékek iránt jelentős volt az érdeklődés a helyszínen kialakított ideiglenes értékesítési helyen, illetve a kaposvári sportszer-áruházban is. A magyar márka a külföldi fesztiválozók körében különösen népszerűnek bizonyult.

A Magyar Sportmárka Zrt. sátrában az érdeklődők nemcsak a termékekről kaphattak részletes információkat, de a szakemberektől saját, egyedi mezeik tervezéséhez, elkészítéséhez is szakmai tanácsokat kérhettek.

„Elismerés az alig egy éve piacra lépett magyar márkának, hogy a főszponzor vendégeként jelen lehetett az európai szinten is mérvadó eseménynek számító kaposvári utánpótlástornán. A 2RULE célcsoportja az utánpótlás korosztály, ezért is örömteli, hogy termékeink mind a magyar, mind a külföldi látogatók körében különös népszerűségnek örvendtek.” – nyilatkozta Bendik Bernadett, a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.