Még mindig több, zömében tíz évnél idősebb használt autó érkezik Magyarországra, mint amennyi új autóból fogy. A nagycsaládos autóvásárlási támogatás hatására azonban trendforduló is bekövetkezhet, így 2019 végére az újautó-eladások túlnőhetik az importot. Az átlaghoz képest a BMW-, Mercedes-Benz- és Audi-modellek cserélnek leggyakrabban gazdát, míg a tulajdonosok legtovább a Lada-, Dacia- és To-yota-modelleket tartják meg – közölte a Használtautó.hu.
Az import dobogóján továbbra is Volkswagen, Opel, Ford a sorrend, a negyedik helyen azonban az Audi visszaelőzte a Toyotát. A legnagyobb számban behozott modellek listáján az első négy hely változatlanul az Opel Astra, Ford Focus, Volkswagen Golf és Passat fogaté. Az Opel továbbra is az egyetlen márka, amely három modellel (Corsa, Meriva, Zafira) képviselteti magát a top 10-es importlistán, a legnagyobb előrelépés pedig a Hyundai i30-nál tapasztalható: csaknem másfélszer annyi érkezett 2019-ben, mint tavaly, így a tizenkilencedik helyről a tizedikre ugrott.