Lassabban bővül az online kiskereskedelem

Magyar Nemzet
2019. 09. 10. 9:06
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tavalyi év első feléhez képest 16,4 százalékos növekedési ütemmel, idén nettó 207,5 milliárd forintot ért el az internetes kiskereskedelem féléves forgalma. Míg a hagyományos kiskereskedelem öt százalék körüli növekedéséhez képest több mint háromszoros az ­online szektor bővülése, a tavalyi és főként a ­2017-es ütemhez képest feltű­nően lassult a növekedési üteme – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felméréséből. A két cég közös online kiskereskedelmi indexe az előző negyedévhez képest is minimális csökkenést mutat a második negyedévben.

Továbbra is átlagon felüli növekedést mutat az online kereskedelemben a fél év alatt ötvenmilliárd forintos forgalmat generáló műszaki cikkek szektora. Az elmúlt másfél évben a külföldről vásárló magyarok aránya harmadával gyarapodott. A magyar webáruházak körében egyre inkább az okostelefon használata a legnépszerűbb az online rendelésnél. Nagy hatással lehet az online vásárlásokra az egyre népszerűbbé váló online áruhitel, valamint a szeptember 14-én életbe lépő erős ügyfél-hitelesítés és a jövő márciusban induló azonnali fizetési rendszer.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.