Rekordot döntöttek a SZÉP-kártya költések az év első nyolc hónapjában a kártyakibocsátók MTI-nek küldött adatai alapján.

Ezért írják bele az alkotmányba a készpénz használatát
Teljesen érthető a magyarok azon igénye, hogy készpénzt használhassanak.
Rekordot döntöttek a SZÉP-kártya költések az év első nyolc hónapjában a kártyakibocsátók MTI-nek küldött adatai alapján.
Az OTP SZÉP-kártya főszerepet vállalt a hazai turizmus és vendéglátóipar sikereiben – közölte az OTP. A kártyabirtokosok augusztus végéig 130 milliárd forintot költöttek pihenésre és feltöltődésre, ami több mint 150 százalékos bővülés 2018 első nyolc hónapjához képest. A nyári időszakban a költések összege közel duplájára emelkedett.
Hozzátették, hogy a szálláshelyek magyar vendégektől származó bevételeinek közel negyede a SZÉP-kártyának köszönhető a statisztikák szerint.
Az MKB Bank azt közölte, hogy az év első nyolc hónapjában az MKB SZÉP-kártyára érkező munkáltatói juttatások összege és a kártyahasználat is jelentősen nőtt. Ebben az időszakban az MKB Bankkal szerződést kötő több mint 200 ezer ügyfél kártyájára a tavalyi év azonos időszakához képest 74 százalékkal több munkáltatói juttatás érkezett, melynek összege megközelíti a 20 milliárd forintot. Az augusztus végéig lebonyolított tranzakciók száma elérte a 4 millió darabot, a költések összege pedig közel 15 milliárd forintot tett ki.
Az MKB SZÉP-kártya költések felhasználási cél szerinti összetétele a korábbi évekkel azonos módon alakult: a kártyafelhasználók 69 százaléka a vendéglátás, 21 százaléka a szállás, és 10 százaléka a szabadidő alszámláról indított tranzakciót. Az MKB Bank az év hátralévő részében további növekedést vár az MKB SZÉP-kártyára érkező munkáltatói juttatásokban és a kártyás költésekben is.
A K&H-nál a 2018-as adatokhoz viszonyítva több mint másfélszeresére nőtt a SZÉP-kártyás vásárlások összege, amely 2019 augusztus végén elérte a 10 milliárd forintot. Idén nyáron a K&H SZÉP-kártyával több mint 1,3 milliárd forintot költöttek el a hazai szálláshelyeken, a bank által kibocsátott SZÉP-kártyákat közel 26 ezer elfogadóhelyen használhatják a kártyabirtokosok. A költések 2019 júliusában és augusztusában is rekordot döntöttek. Továbbá a kártyabirtokosok még soha nem költöttek ilyen magas összegben a szállás alszámláról, ami a teljes augusztusi költés 27 százalékát tette ki. A legnépszerűbb alszámla továbbra is a vendéglátás maradt, azonban arányaiban a költések eltolódtak a szállás alszámla irányába.
Teljesen érthető a magyarok azon igénye, hogy készpénzt használhassanak.
A drága energia miatt egyre több ipari cég külföldre költözne. Beszélgetés a legnagyobb kihívásokról.
Átörés készül az infláció elleni harcban.
Nem engedi el a kormány az infláció elleni küzdelmet.
Orbán Viktor: A nyugdíjasoknak jön az áfa-visszatérítés
Bírával nem, de Fekete-Győr Andrással találkoztunk a Magyar Bírói Egyesület demonstrációján + videó
Dobó Kata lánya 13 éves lett, megőrül az internet a fotójáért
Fellélegezhet Zelenszkij: meg sem állt Kijevig a német vezérkari főnök, hogy közölje velük a jó hírt
Keverd össze a tejbegrízt pudinggal, nem hiszed el, mi lesz belőle
Vitályos Eszter: visszatérítik a nyugdíjasoknak a zöldségek, a gyümölcsök és a tejtermékek forgalmi adóját + videó
Súlyosbodik Ferenc pápa állapota
Szoboszlai megállíthatatlan: gól és gólpassz a Manchester City ellen!
Itt vannak a német választások legizgalmasabb csatatérkörzetei
Oszló holttestet találtak egy Teréz körúti lakásban
Trump elnökkel kapcsolatban meglepő bejelentést tett Elon Musk
Ez nem hiányzott Guardiolának a Liverpool elleni rangadó előtt
Teljesen érthető a magyarok azon igénye, hogy készpénzt használhassanak.
A drága energia miatt egyre több ipari cég külföldre költözne. Beszélgetés a legnagyobb kihívásokról.
Átörés készül az infláció elleni harcban.
Nem engedi el a kormány az infláció elleni küzdelmet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.