A felmérésben részt vevők 90 százaléka vásárolt már idén a neten, a legtöbben, 37 százalékuk 3-6 alkalommal, míg 15 százalékuk több mint 20-szor.

Kiderül a bérnövekedés várható üteme
A Magyar Nemzet gazdasági hétindítója
A felmérésben részt vevők 90 százaléka vásárolt már idén a neten, a legtöbben, 37 százalékuk 3-6 alkalommal, míg 15 százalékuk több mint 20-szor.
Az elemzésből kiderül az is, hogy míg tíz évvel ezelőtt, a bónuszos/kuponos oldalak indulásakor szinte kizárólag a 25-49 év közöttiek vásároltak ezeken az oldalakon, ma már a vásárlók ötöde az 50 év feletti, tizede pedig a 25 év alatti korosztályba tartozik.
A vevők 47 százaléka konkrét terméket vagy szolgáltatást keresgél az oldalakon, és csak minden harmadik válaszadó mondta magát impulzusvásárlónak. Mintegy 38 százalékuk lassan, átgondoltan választ, 31 százalékuk pedig célirányosan vesz olyasmit, amit bónusz, kedvezmény nélkül is megvásárolna.
A felmérésben részt vevők 66 százaléka éttermi szolgáltatást, 65 százalékuk terméket, 53 százalékuk élményt, 51 százalékuk utazást vásárolt már az oldalon. A legtöbben utazásokat keresnek, de sokan vannak, akik új dolgokat akarnak kipróbálni vagy ajándék után kutatnak.
A válaszadók több mint 60 százaléka számára az utazások és élmények kiválasztásánál az ár a fő szempont, a minőség 39 százaléknál fontosabb ennél. Termékek vásárlásánál a válaszadók 54 százaléka számára döntő az ár, míg éttermek esetében fordul az arány és 58 százalék már a minőséget helyezi előtérbe.
A közlemény idézi Kaprinay Zoltánt, a Bónusz Brigád egyik alapítóját, aki elmondta: vásárláskor nem nagyon kíváncsiak az emberek a kedvezmény mértékére, inkább az számít, hogy alapos vizsgálódás után a kiválasztott termék ár-érték aránya mit mutat. Úgy vélte, egyre tudatosabbak a vásárló, pontosan tudják, hogy mit keresnek, és ezért mennyit hajlandók fizetni.
A Bónusz Brigád 2010 óta értékesít az interneten egyebek mellett éttermi, szépségipari és wellness szolgáltatásokat, és ad el újabban például színházjegyeket. Az oldalnak 425 ezer rajongója van.
A GKI Digital a digitális területek piackutatására és stratégiai tanácsadásra szakosodott cég.
A Magyar Nemzet gazdasági hétindítója
A fázósoknak is kedveznek a felújítással.
Ez történt a héten a gazdaságban.
Az ország teljes területén tilos lesz a betegségre fogékony fajokat bemutató vásár és kiállítás szervezése.
Tragédia Nyíregyházán: szülés közben halt meg a fiatal nő - videó
Liverpoolban és Madridban sem értik, mi történt Alexander-Arnold ügyében
Schmuck Andor A Nagy Duett kiesés után: "Hétfőtől elkezdődhet az életmentő kezelésem"
Már Amerikában is erről írnak: pillanatokon belül összeomlana a NATO, ha ez megtörténik
IQ-teszt: csak a zsenik találják meg a „808”-at 5 másodperc alatt
A kínaiakat is megrettentette az amerikaiak rakétája
Zelenszkij miatt küszöbön egy újabb háború az oroszokkal
Drámával ért véget Mészöly Géza első meccse az NB II-es csapatnál
A Barcelona nem kapta meg a 300 ezer euró potya pénzt, Lamine Yamal varázsolt + videó
Szoboszlai felmosta a padlót a fröcsögőket, Magyar Péter bohóca durván nekitámadt
Trump elárulta, hány évig szeretne elnök lenni
Vérig sértett több millió vidéki magyar embert a Tisza Párt elnöke
A Magyar Nemzet gazdasági hétindítója
A fázósoknak is kedveznek a felújítással.
Ez történt a héten a gazdaságban.
Az ország teljes területén tilos lesz a betegségre fogékony fajokat bemutató vásár és kiállítás szervezése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.