Pénzküldő szolgáltatás Viber-felhasználóknak

Magyar Nemzet
2019. 10. 04. 10:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Azonnali pénzküldő szolgáltatás indul a Rakuten Viber és a Mastercard együttműködésével. A ViberMoneytou funkciójával a felhasználók már a közeljövőben könnyen és biztonságosan küldhetnek egymásnak havonta maximum 125 ezer forintot, évente pedig maximum 780 ezer forintot, de a kártyakibocsátó bank is meghatározhat további limiteket – jelentették be tegnap a cégek képviselői. Elhangzott: a fintech világpremiernek számító új Viber-funkciója a világon először teszi lehetővé magyar kibocsátású bankkártyákkal azonnali pénzügyi tranzakciók végrehajtását.

Benda Gergely, a Moneytou mögötti innovációt kidolgozó NeoPay alapító-ügyvezetője kifejtette: a funkció elindításához a Viber-alkalmazáson belül a Moneytou ikont kell kiválasztani a pénzküldéshez. A problémák megoldásában a szolgáltatás online chatbotja segít. A felhasználóknak csak egyszer kell regisztrálniuk a kártyájukat. A tranzakció a két fél kártyája között zajlik, tehát a Moneytou nem egy mobiltárca, nincs egyenlege, a felhasználóknak nem kell pénzt letétbe helyezniük. Jelenleg az a cél, hogy a funkció több mint 25 millió Rakuten Viber felhasználó számára alkalmazható legyen Ukrajnában, Romániában, Szerbiában és Bulgáriában. Év végéig a Moneytou pénzküldési díja vasárnaptól péntekig 79, szombatonként 49 forintba, plusz a 3000 forintot meghaladó részösszeg 1,5 százalékába kerül. A hátteret a Libra Internet Bank és a Wirecard biztosítja a Mastercard és a Visa azonnali fizetési rendszerein keresztül.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.