A koronavírus-járvány alaposan felforgatta és alapjaiban megváltoztatta a hétköznapokat. A hazai vállalkozók mostanában próbálják meg felmérni és értékelni a járvány következtében kialakult válság következményeit. Az azonban már a nehéz időszak legelején biztos volt, hogy a válság is csak egy helyzet, még ha nagyon nehéz helyzet is, kezelni és azonnal reagálni kell rá, mivel a legrosszabb opció az, ha nem lépünk semmit. Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok központ vezetője szerint a válság túlélésében és a további sikeres működésben kulcsszerepük van a stabil stratégiai alapoknak, az innovációra törekvésnek és mindemellett a gyors reagálásnak. Az, hogy a családi cégek milyen válaszokat adtak a kihívásokra, hosszú távon is meghatározó, hiszen a hazai vállalati szektor negyven százaléka ezen cégekből áll. A K&H családi vállalatok kiválósági díjjal idén a koronavírus-járvány kihívásaira adott példamutató megoldásokat három – innováció, sikeres és hosszú távú stratégia, valamint társadalmi felelősségvállalás – kategóriában jutalmazzák.
Nyolcezer-ötszáz a pörkölt, majdnem kilencezer a kacsa, de a kürtős kalács „csak” négyezer a Vörösmarty téren
Van olcsó menü is 1600 forintért, de azt nem verik nagydobra.