A német újraegyesítés óta nem volt olyan magas a németországi személygépkocsi-flotta átlagéletkora, mint manapság. A forgalomban lévő személygépkocsik átlagéletkora 9,6 év Németországban, ami nyugat-európai mércével mérve magasnak számít – állapította meg Ferdinand Dudenhöffer, a duisburgi egyetem autóipari tanszékének a professzora, az egyetem CAR-Institute kutatóintézetének vezetője. A szakember továbbá úgy véli, a németországinál is magasabb 10,8 éves uniós átlag pedig a kelet-európai személygépkocsi állomány magas átlagéletkorára vezethető vissza – idézte az MTI, az APA/DPA-ra hivatkozva a nyilatkozatot.
Készülhetnek a cégek, már elérhetők a csökkentett kamatú beruházási hitelek
November elsejétől a Széchenyi-kártya-program beruházási típusú hiteltermékei esetén az ügyfelek által fizetendő éves kamat 3,5 százalékra csökkent.