Az elmúlt tizenkét hónapban 15 százalékkal nőtt azoknak a száma, akik rendszeresen használják a K&H e-bankot vagy mobilbankot, ez több mint félmillió ügyfelet jelent. Az elmúlt egy év során a K&H ügyfelei összesen havonta átlagosan 1,4 millió alkalommal léptek be az e-bankjukba, 3,8 milliószor pedig a mobilbankjukba. Idén szeptemberben pedig az e-banki belépések meghaladták a 2,5 milliót, a mobilbankot 4,3 millió esetben használták a K&H-s ügyfelek. A korábbi személyes ügyintézés helyett, az utóbbi egy esztendőben havonta átlagosan 53 ezer alkalommal fizették be csekkjeiket az e-bankban és a mobilbankban – derül ki a hitelintézet legfrissebb adataiból.
– Az elektronikus bankolási forradalom közepette is igénylik az ügyfelek a fizikai jelenlétet, a hosszú távú, komplex döntések meghozatalában számítanak a tanácsadóink szakértelmére. Bankfiókjaink ügyfélponttá alakulva vesznek részt a digitalizációs folyamatban.
Az ügyfél elektronikusan írhatja alá dokumentumait az ügyfélpontokon, s ezzel a személyes ügyintézés nyolcvan százaléka teljesen papírmentes.
Miközben a találkozásokkor egyénre szabott oktatással, iránymutatással tudjuk segíteni ügyfeleinket a digitális szolgáltatások megismerésében, használatában – ismertette Rajna Gábor a K&H Lakossági értékesítés vezetője.
A banknál a hétköznapi életet megkönnyítő szolgáltatások között, az ügyfelek a mobiltelefonjukról – a K&H+ segítségével – a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel együttműködő közlekedési cégek járataira mobiljegyet vásárolhatnak, és már a PIN kód is érkezhet digitálisan. Ez utóbbi esetben az ügyfelek a plasztiklap kézhezvételekor rögtön, digitális úton aktiválhatják a kártyájukat és kérdezhetik le a PIN kódjukat is. A személyes azonosító később is, bármikor lekérdezhető, így egy elfelejtett PIN problémája azonnal orvosolható. Ezenkívül most már lehetőség van a kártya felfüggesztésére, szükség esetén a tiltására, illetve a pótkártya igénylésére is a nap 24 órájában néhány kattintással akár a mobil-, akár az e-bankban, és nem kell többé külföldről telefonon hívni az ügyfélszolgálatot.

Fotó: Magyar Idők-archív
Jelenleg a K&H-nál félmillió lakossági ügyfél használja aktívan a digitális csatornákat, elsősorban a mobilbanki alkalmazást. Sokan már utas- és lakásbiztosítást, valamint a kötelező gépjárműfelelősség-biztosítást is a mobilbankjukban kötik meg. Emellett folyamatosan nyomon követhetik telefonjukon a hiteleik és a befektetéseik alakulását.