A romániai, mioveni üzemben kezdődhet meg a Dacia új városi terepjárójának, a Bigster gyártása. Az előállítás startja még nem ismert. A Dacia Bigster robusztus megjelenésű, tágas autó, a maga 4,6 méterével harminc centiméterrel lesz hosszabb, mint a Duster – idézte a Maszol erdélyi hírportál a Hotnewst. A Bigstert valószínűleg gázmeghajtású és hibrid változatban is gyártani fogják, s a gyártó szerint olcsóbb lesz, mint a konkurencia alsó középkategóriás autói. A Bigster koncepcióját a Renault-csoport 2025-ig szóló, Renaulution stratégiai tervének részeként mutatták be. Az ötéves stratégiának része a Logan és a Sandero megújítása, valamint a márka első elektromos járművének, a Spring piacra dobása. A Sanderót a továbbiakban nem Mioveniben, hanem Marokkóban fogják gyártani. Viszont a romániai üzemben készül – a Duster terepjárók mellett – a jövőben a Sandero Stepway modellje.
Magyar Péterék uniós biztosjelöltje azonosul a gazdákat tönkretevő agrárstratégiával
A Tisza Párt elnöke el sem ment a néppárti agrárbiztos-jelölt bizottsági meghallgatására, hiszen korábban már bejelentette, hogy támogatja azt a tervet, aminek részeként megszüntetnék a mezőgazdasági termelők földalapú támogatását.