Befizette a reklámadót a Facebook a magyar költségvetésbe

Varga Judit: Sokan azt állították, hogy ez lehetetlen, a technológiai cégek nem fogják betartani a magyar szabályokat.

Magyar Nemzet
2021. 02. 12. 11:06
Az Instagram, a Twitter és a Facebook ismeretségi hálózatok lógói egy mobiltelefon kijelzőjén. Forrás: Pixabay
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Fontos és jó irányba tett lépés született a nagy technológiai cégekkel történő törvényes és rendezett együttműködésben – írta Varga Judit a közösségi oldalán. Az igazságügyi miniszter jelezte:

a Facebook 3,8 milliárd forint reklámadót fizetett be a magyar költségvetésbe. Ezzel eleget tett közteherviselési kötelezettségének, ahogy teszi ezt minden Magyarországon törvényesen működő vállalat. Ne felejtsük el, sokan azt állították, hogy ez lehetetlen, a technológiai cégek nem fogják betartani a magyar szabályokat.

Varga Judit szerint mostantól viszont joggal feltételezhetjük, hogy a techcégek is a törvényes működés mellett köteleződtek el. – Az Igazságügyi Minisztériumban semmi mást nem szeretnénk elérni a nagy technológiai cégekkel szemben, mint az átlátható, ellenőrizhető és törvényes működést. Semmi mást, mint ami minden cégre, nagyvállalatra vagy kisvállalkozóra is vonatkozik hazánkban. Se többet, se kevesebbet! Emellett továbbra is részt veszünk az unió hasonló irányú szabályozásának előkészítésében – tette hozzá.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.