A Dacia Springet 33 kilowattos, 45 lóerős villanymotor hajtja, amelynek forrása egy 26,8 kilowattórás, akár a 220 voltos házi csatlakozóról, fali töltőről (Wall Box) is táplálható akkumulátortelep. A WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure – Könnyű Gépjárművek Világszerte Összehangolt Teszteljárása) menetciklus szerint a jármű 230 kilométeres autonómiával rendelkezik, a WLTP City szerint ez 305 kilométer, ami azonban csak a jóváhagyott ciklus városi részét foglalja magába. Az elektromos kisautó alapfelszereltségéhez több biztonsági felszerelés is tartozik, szériatartozék a sebességkorlátozó, ABS, ESP, elektronikus fékerőelosztó, hat légzsák, vészhívás (SOS gomb), automatikus fényszórók és automatikus vészfékrendszer is. Kezdetben fehér, kék és ezüst színben jelenik meg az utakon a kisautó, a későbbiekben a vörössel szélesítik a kínálatot. A járműre százezer kilométer a gyári garancia, az akkumulátorra pedig nyolc év vagy 120 ezer kilométer. A tervek szerint a második fázisban 16 800 eurós áron megnyitják az előjegyzést a Comfort felszereltségű verzióra is, flottavásárlásra is hasonló áron kínálnak autókat.
Félelmetes hanyatlásba kezdett Németország
Akkora a baj, hogy magával ránthatja Európát.