A Netflix bejelentette, hogy 2024 második negyedévétől kezdve megszünteti a legolcsóbb, reklámmentes elérhető elfizetési csomagját – írja a The Verge cikke alapján a Világgazdaság. Kiemelik, hogy az
az alapcsomag teljesen megszűnik Kanadában, az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban is.
Ez azt jelenti, hogy a streaming szolgáltató a lépéssel a reklámos előfizetés felé irányítja azokat a felhasználókat, akik nem szeretnének többet fizetni a szolgáltatásért. Ezekben az országokban tesztelik, hogy hogyan reagálnak a lépésre az előfizetők. A cég egyébként arra számít, hogy az olcsó, de reklámokat tartalmazó csomagot választja majd az emberek nagy része.
Ezt a döntést azért hozta meg a Netflix, mert növelni akarja a bevételeit anélkül, hogy árat emelne. A portál hozzáfűzi,
a döntés hamarosan kiterjed Európa többi részére, így hazánkra is.
Borítókép: Illusztráció (Fotó: AFP/Daniel Reinhardt)