Egyedülálló szűrési technológiával készült, 250 és 500 ml-es alumíniumdobozba töltött kristálytiszta, duplán szűrt ivóvízzel lép piacra a FloeWater. Az új magyar márka reklámarca Eva Mendes lett – írja a Világgazdaság a tv2.hu alapján.
A márka korszakalkotó újdonságot is beépített a vízkezelésébe: a maga nemében első innovációval, az úgynevezett CrystalTower eljárás segítségével egy eddig soha nem látott szintre emeli a vízkezelést.
Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előre csomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca
– mondta el Popovics Adrienn, a Hell marketingigazgatója.
Az új magyar víz június közepétől kapható és mindenhol feltűnik majd Eva Mendes, kezében a FloeWater új aludobozos szűrt ivóvizével.