Világsztár tűnik fel egy új magyar ivóvíz dobozán

Aludobozos, szűrt ivóvizet dob piacra a Hell.

2024. 06. 17. 8:42
Eva Mendes az új magyar vízmárka arca Fotó: Fotó: ©Arthur Belebeau
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egyedülálló szűrési technológiával készült, 250 és 500 ml-es alumíniumdobozba töltött kristálytiszta, duplán szűrt ivóvízzel lép piacra a FloeWater. Az új magyar márka reklámarca Eva Mendes lett – írja a Világgazdaság a tv2.hu alapján.

A márka korszakalkotó újdonságot is beépített a vízkezelésébe: a maga nemében első innovációval, az úgynevezett CrystalTower eljárás segítségével egy eddig soha nem látott szintre emeli a vízkezelést.

Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előre csomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca

– mondta el Popovics Adrienn, a Hell marketingigazgatója.

Az új magyar víz június közepétől kapható és mindenhol feltűnik majd Eva Mendes, kezében a FloeWater új aludobozos szűrt ivóvizével. 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.