Többé nem külföldről kell beszerezni az ikonikus szettet, megnyitotta első üzletét idehaza a legendás márka

Túrázók előnyben.

Forrás: Világgazdaság2024. 08. 16. 12:21
Brno,,Czech,Republic,-,February,22,2022:,A,Close-up,View
illusztráció Fotó: Shutterstock
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Piaci jelenlétének további erősítése érdekében a Fjällräven augusztus 15-én nyitotta meg első magyarországi partner márkaboltját a budapesti MOM Parkban – írja a Világgazdaság.

A Fjällräven célja 1960 óta a természetjárás népszerűsítése, miközben a márkának fontos a természet megóvása, emiatt náluk alapvetés, hogy termékeik a lehető legteljesebb mértékben segítsék a környezet megóvását, ami meglátszik az anyagok megválasztásán és tartósságán. A Fjällräven Európában tizennégy márkaüzletet működtet a hazain kívül.

„Több mint 14 éve léptünk be termékeinkkel a magyar piacra, és azóta a prémium minőséget képviselő, funkcionális és fenntartható outdoor termékek iránti kereslet növekedése mellett örömmel tapasztaltuk, hogy a márka hazai kedvelői egy aktív, természetszerető közösséggé kovácsolódtak” – fogalmazott Harald Heim, a Fenix Outdoor Emerging Markets operatív vezetője.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.