Piaci jelenlétének további erősítése érdekében a Fjällräven augusztus 15-én nyitotta meg első magyarországi partner márkaboltját a budapesti MOM Parkban – írja a Világgazdaság.
A Fjällräven célja 1960 óta a természetjárás népszerűsítése, miközben a márkának fontos a természet megóvása, emiatt náluk alapvetés, hogy termékeik a lehető legteljesebb mértékben segítsék a környezet megóvását, ami meglátszik az anyagok megválasztásán és tartósságán. A Fjällräven Európában tizennégy márkaüzletet működtet a hazain kívül.
„Több mint 14 éve léptünk be termékeinkkel a magyar piacra, és azóta a prémium minőséget képviselő, funkcionális és fenntartható outdoor termékek iránti kereslet növekedése mellett örömmel tapasztaltuk, hogy a márka hazai kedvelői egy aktív, természetszerető közösséggé kovácsolódtak” – fogalmazott Harald Heim, a Fenix Outdoor Emerging Markets operatív vezetője.