Soros György magyarországi divíziója már jóval a választási kampány előtt aktivizálta magát, és pénzt, energiát, nem kímélve mindent megtesznek a nemzeti konzervatív jelöltek lejáratása érdekében – írja legfrissebb cikkében a Tűzfalcsoport Blogstar oldal.
A Tűzfalcsoport a választások előtt nem sokkal megvizsgálta, hogy az ismert sorosista szervezetek, személyek, lapok mennyit költöttek az elmúlt időszakban a baloldali-liberális jelöltek népszerűsítésére, illetve a fideszes politikusok hiteltelenítésére. A szám megdöbbentő. Ha összefüggéseiben nézzük a történeteket, akkor megállapíthatjuk, hogy a választások előtt működébe lépett egy olyan, külföldről pénzelt gőzhenger, amely több millió forintot fordított arra, hogy városvezetőket, családapákat, megbecsült politikusokat lejárasson, megbélyegezzen és hogy hiteltelenítsen.
Soros egyik legismertebb katonája, Gulyás Márton. Ő működtet a kommunista fegyveres szabadcsapatokról elnevezett Partizán névre hallgató videómegosztó és Facebook-oldalakat.
A portál cikke szerint egyértelműen megállapítható, hogy igazán nagy aktivitás mindig választások közeledtével érzékelhető a felületeken. Az oldal társadalmi kérdésekről, választásokról vagy politikáról szóló hirdetések tömkelegét tette közzé.
A Tűzfalcsoport megállapítása szerint Gulyás Mártonék legfőbb célja Tarlós megbuktatása, és a baloldali liberális jelöltek propagálása. Nem riad vissza a karraktergyilkosságoktól sem, amelyektől minden jóérzésű ember felháborodik – írják.
A portál felidézi, hogy a regnáló főpolgármesterről egy több részes „dokumentumfilmet” is forgattak, amelyet epizódonként megközelítőleg 50 ezer forinttért hirdettek a közösségi médiában, de az egész Partizán eddig hivatalosan 2 300 000 forintot költött el fizetett hirdetésekre.
Az írás kitér arra is, hogy számításaik szerint a valós költés sokkal nagyobb lehet, annál, mint amit a Facebook feltűntet. A Gulyásék által politikai propagandára fordított összeg akár a duplája, vagy a triplája is lehet a nyilvános adatnak.