Vallási dogmákat feszeget egy norvég reklám

Semmi sem szent.

2019. 12. 10. 15:33
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Karácsony közeledtével a norvég posta elkészítette az ünnepi szezon, de talán azt sem túlzás kijelenteni, hogy a reklámtörténelem egyik leggyalázatosabb szpotját, teljesen szembemenve az alapvető keresztény hittételekkel.

A reklám azt tárgyalja, hogy ki lehetett Jézus édesapja, ha Mária mégsem szűzen került volna áldott állapotba. Meg is adják erre a választ: Jézus apja nem más, mint a postás, aki a levelek kézbesítése közben találkozott Máriával.

Botrányos reklámja által a szervezet saját magát akarta népszerűsíteni, illetve hangsúlyozni azt, hogy a posta mindig is fontos része a karácsonynak.

A tartalom enyhén fogalmazva is átlép egy erkölcsi határt, bár manapság tudjuk, hogy az üzletért mindenre képesek... De! Vicc tárgyává tenni a szenteket, és a keresztény dogmákat – főleg amikor olyan időket élünk, hogy két lábbal tiporják ezt a több ezer éves világvallást – csak azt „szimbolizálja”, hogy mennyire leértékelődött a kereszténység szerepe a 21. századi ember életében.

Itt tart most Európa.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.