Karácsony közeledtével a norvég posta elkészítette az ünnepi szezon, de talán azt sem túlzás kijelenteni, hogy a reklámtörténelem egyik leggyalázatosabb szpotját, teljesen szembemenve az alapvető keresztény hittételekkel.
A reklám azt tárgyalja, hogy ki lehetett Jézus édesapja, ha Mária mégsem szűzen került volna áldott állapotba. Meg is adják erre a választ: Jézus apja nem más, mint a postás, aki a levelek kézbesítése közben találkozott Máriával.
Botrányos reklámja által a szervezet saját magát akarta népszerűsíteni, illetve hangsúlyozni azt, hogy a posta mindig is fontos része a karácsonynak.
A tartalom enyhén fogalmazva is átlép egy erkölcsi határt, bár manapság tudjuk, hogy az üzletért mindenre képesek... De! Vicc tárgyává tenni a szenteket, és a keresztény dogmákat – főleg amikor olyan időket élünk, hogy két lábbal tiporják ezt a több ezer éves világvallást – csak azt „szimbolizálja”, hogy mennyire leértékelődött a kereszténység szerepe a 21. századi ember életében.
Itt tart most Európa.