A Politico által szemlézett javaslat lényege, hogy sokkal többet kellene egy járatnak késnie ahhoz, hogy az utas kártérítést kérhessen. A horvát elnökség által beterjesztett módosítás szerint az 1500 kilométert meg nem haladó utak esetében a mai kettő helyett öt, az 1500 és 3500 kilométer közöttieknél három helyett kilenc, míg a 3500 kilométeresnél hosszabbak esetében négy helyett 12 órát kellene késnie a járatnak ahhoz, hogy az utas kompenzációt kérhessen. Ugyanezek a feltételek vonatkoznak a törlésre is, vagyis a légitársaságnak biztosítania kell az alternatív eljutás lehetőségét, és kártérítést csak akkor kaphatna az utas, ha 5, 9, vagy 12 órát késett a járata.

Deutsch Tamás: Az európai parlamenti nagykoalíció a Tisza párt és a DK támogatásával a háború folytatására szavazott
A Fidesz-KDNP európai parlamenti képviselőcsoportja elutasította a tagállamok szuverenitását támadó, az illegális migrációt támogató, a genderőrületet terjesztő, háborúpárti álláspontot képviselő parlamenti szöveget – jelentette ki Deutsch Tamás.