Nem lehet a rendőrséget reklámozni a Facebookon

A Facebook érzékeny társadalmi kérdésekre hivatkozva utasította el egy állami szintű rendőrségi szervezet azon kérését, hogy az év tisztjéről reklámként képeket tegyenek közzé – írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.

Forrás: V4NA HÍRÜGYNÖKSÉG2021. 08. 06. 14:02
null
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A szövetség megpróbált fizetni a Facebooknak azért, hogy egy bejegyzésüket kiemeljék, amelyen Jeffrey Bieber rendőr szerepelt, akit az év tisztjének választottak.

Biebert februárban egy forgalmi ellenőrzés során többször is megszúrt egy fiatal. A rendőr védekezés közben lelőtte a 19 éves támadóját. Bieber a támadás következtében ideg és artériás károsodást szenvedett, ami miatt kórházba is került.

Végül a rendőrfőkapitány jelölte Biebert az egyesület vitézségi érdemére a támadás miatt.

Amikor a díjazási bizottságunk felülvizsgálta a jelöléseket, még magasabb kitüntetésekre tett javaslatot, a tiszt bátorsága, és áldozatvállalása miatt”, jelentette ki a szervezet ügyvezető igazgatója.

A Facebook azonban elutasította a díjazásról szóló poszt kiemelését, miután állításuk szerint a poszt megsértette a közösségi média irányelveit. 

Ezt a hirdetési tartalmat eltávolítottuk, mert megsértette a Facebook irányelveit. Lehet, hogy a hirdetését azért utasították el, mert politikusokat említ, vagy olyan kényes társadalmi kérdésekről szól, amelyek befolyásolják a közvéleményt. A politikával kapcsolatos hirdetések megjelenítésére vonatkozó irányelvek megkövetelik, hogy először megerősítse a személyazonosságát, majd pedig töltsön ki egy felelősségvállalási nyilatkozatot, amelyben meghatározza, hogy ki fizeti a hirdetéseket.

Ed Wojcicki a szervezet ügyvezető igazgatója azonban nem találta kielégítőnek a Facebook magyarázatát. 

Mi úgy látjuk, hogy a Facebook szerint helytelen megtisztelni egy bátor hőst, aki súlyos sebeket szenvedett, miközben megvédte a városát. A sajtóközleményünkben nem volt politikus, és semmi köze nem volt választásokhoz, vagy jogszabályokhoz. A Facebook meg akarja akadályozni, hogy a rendőrséggel kapcsolatos jó hírek sok embert elérjenek, 

mondta Wojcicki.

A change.org oldalon a csoport egy petíciót indított, amiben arra kérte a Facebookot, hogy vonja vissza a bejegyzéssel kapcsolatos döntését.

Borítókép: Facebook/Illinois Association of Chiefs of Police.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.