A közösségitaxi-szolgáltatás tesztjárműve 2018 márciusában gázolt el egy kerékpárost. A vádirat szerint az autóban ülő, a jármű felügyeletét ellátó sofőr egy televíziós show-t nézett a telefonján, így nem tudott időben beavatkozni, hogy elkerülje a balesetet.
A vádlott, Rafaela Vasquez azt állította, hogy az ütközés előtt a térdén fekvő munkahelyi telefonján a taxis cég üzenetküldési alkalmazását használta. Szerinte a kerékpáros, a negyvenkilenc éves Elaine Herzberg „a semmiből került a jármű elé”, ezért nem tudta meggátolni a tragédiát.
A közlekedésbiztonsági hatóság vizsgálata szerint a balesetért a sofőrt terheli az elsődleges felelősség, emellett megállapították, hogy a taxis vállalkozásnál nem voltak megfelelők a biztonsági intézkedések, a járművezetők felügyelete pedig hiányos volt. Ennek ellenére az ügyészek kizárták, hogy a baleset miatt a munkaadó ellen is vádat emeljenek. A védő és az ügyészek végül vádalkut kötöttek, így Vasquez elkerülte a súlyosabb büntetést.
Az önvezető taxiban a sofőr szerepe annyi volt, hogy beavatkozzon, ha a jármű számítógépes rendszere felmondaná a szolgálatot.
A 2018-as halálos baleset hozzájárult ahhoz, hogy az autóipari és technológiai cégek lefékezzék és újragondolják az önvezető autózás fejlesztését. A közösségitaxi-szolgáltató a baleset után kivonta a forgalomból az önvezető tesztautóit Arizona államban. Az akkori kormányzó, Doug Ducey pedig megtiltotta a vezető nélküli taxikkal folytatott további kísérleteket.