Csárdáskirálynő, A makrancos hölgy, Legénybúcsú, Meseautó – csupán néhány közönségcsalogató darab azok közül, amiket a kaposvári Csiky Gergely Színház kínál hűséges és új nézői számára a 2021/2022-es színházi évadra. A teátrum lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint a Nagyszínpadon mutatják be Kálmán Imre legnépszerűbb operettjét, a Csárdáskirálynőt Keresztes Attila izgalmasnak ígérkező rendezésében. Mint írják, minden generációnak megvan a maga Csárdáskirálynő-élménye: a vágyott félhomály és a francia pezsgő ugyanis sosem megy ki a divatból, a lányok pedig mindig is angyalok lesznek.
Továbbra is láthatja a nagyközönség Olt Tamás–Váradi R. Szabolcs Tüskevár című családi musicaljét Olt Tamás színrevitelében. Gyermekkorunk meghatározó élménye volt Fekete István azonos című regénye. A mű alapján készült előadás tartalmas kikapcsolódást nyújt az egész család számára. Akik pedig a klasszikus értékek iránt érdeklődnek, Dosztojevszkij Karamazov testvérek című drámáját is megtekinthetik, amit napjaink egyik legfoglalkoztatottabb rendezője, Szabó K. István álmodott színpadra. Shakespeare A makrancos hölgy című vígjátékát a nemzetközileg elismert David Doiasvili rendezésében nézhetjük meg. A többszörösen díjazott grúz alkotó munkái minden alkalommal élénk érdeklődést váltanak ki úgy a szakma, mint a közönség körében, s minden bizonnyal ezúttal sem lesz ez másként.
A „könnyebb műfaj” kedvelői jövő tavasszal nézhetik meg Galambos Attila–Szente Vajk Meseautó című zenés darabját. A bank naiv, tapasztalatlan gépírólánya és a vezérigazgató közötti románc – ha kalandos úton is, de – végül révbe ér, még ha a nagy hatalmú vezető egyik barátjával kell is hogy szövetkezzen a beteljesült szerelem érdekében. A színház bérleten kívüli felnőttelőadásaként Szente Vajk Legénybúcsúját tűzik műsorra 2022 februárjában. A népszerű színművész, színpadi szerző és rendező egyik legnagyobb, a kritikusok által is dicsért színházi sikerét hozza el Kaposvárra. Az előadás különlegessége, hogy Szente Vajk és Nagy Sándor színpadi kettőse régi barátságukon alapul, talán nem mentesen a közösen megélt abszurd szituációk hatásai alól. A történet szerint adott egy fiatal szerelmes férfi, aki esküvője előtt egy szállodai szobában átéli mindazt, amire, valljuk be, egy vőlegény sem vágyik. Kihez fordulhatna segítségért, ha nem egy hű baráthoz? Kérdés, hogy az őszinte férfiúi támogatás mennyiben hasznosul, a közönség számára kétségkívül nevettető szituációk megoldásában.